Želeli so nas uničiti

Spoštovani gospod Evgen,

Povedati moram, da sem se izobraževanj o tem kako uspešno poslovati v salonu udeležila že nič koliko krat vendar roko na srce velikega učinka ni bilo. Verjamem, da so tematike za naše delo zanimive in pomembne vendar prostega časa je izjemno malo, in povrh vsega se mi zdi, da so taka izobraževanja nekoliko predraga.




To je mnenje ene od lastnic salonov, ki že vrsto let s svojim salonom dobro posluje. Z njenim mnenjem se povsem strinjam, kajti način na kateri lahko nekdo razmišlja je edini pravilen in vedno izhaja iz njegovega znanja, izkušenj, in razumevanja. Seveda so razlogi lahko še drugačni vendar dejstvo je, da:

  • Nič se ne zgodi samo po sebi. Če se z novo znanje ne sprovede v delo se tudi delo in rezultati ne spremenijo. Preveč lepo bi bilo, da bi lahko nekaj slišali na kar bi se vse samo spremenilo.
  • Pomembno je kdo predavanje izvaja. Najprej njegovo znanje, način prenosa znanja, izkušnje s področja kozmetike, poznavanje okoliščin dela v kozmetični stroki, napredno razmišljanje, pozitivna usmerjenost....
  • Tam kjer se pristop do dela, strank, prodaje, komuniciranja, uvajanja novosti... ne spreminja določen čas poslovanje še poteka. Ko enkrat prične padati je zadevo brez strokovne pomoči težko zaustaviti.
  • Cena neznanja je vedno večja od znanja in vedno jo preplačaš. Posledice enoličnega delovanja so lahko za marsikoga drastične.
Pred nekaj dnevi smo v okviru Studia Aktiva izvedli še eno delavnico za kozmetičarke, ki je tokrat bila namenjena uvajanju novih storitev in izdelkov v salone in izračunavanju vrednosti izvedenih storitev.

Priznati moram, da sem bil nad skupino izjemno navdušen predvsem zato, ker so bili aktivni, željni novih informacij in predlogov na osnovi katerih verjamem, da bodo svoje poslovanje še izboljšali.

Z nekaterimi izmed slušateljev smo se že večkrat srečali vendar ob zadnjem srečanju smo obračune ponovili in ugotovili izjemen napredek in resnično zaslužijo pohvalo. Razumele so pomen aktiviranja novih in učinkovitih metod dela in niso klonile izgovorom o krizi, o tem kako stranke nimajo denarja, o času ki ga nimajo za izobraževanja in še marsikaj drugega. Preprosto rečeno so postopke dela pričele drugače vrednotiti, obračunavati, uvajati novosti na povsem drugačen način in sicer tak, ki omogoča da je poslovanje postalo lažje in učinkovitejše.


Dejstvo je, da nihče od nas predavateljev ni tako pameten da bi osebam ki že vrsto let poslujejo v salonih želel pametovati o tem kaj in kako je potrebno delati. Izkušnje in dolgoletno delo so vsaki izmed vas zagotovo prinesli določena znanja in vrednote, katere je potrebno ceniti. To je le še potrebno nadgraditi in primerno izkoristiti.



Vsi že vedo, da so se načini pridobivanja novih strank se povsem spremenili in predvsem nove generacije rade posegajo po njih. Na nas je le sprejeti odločitev o tem ali bo prihodnost poslovanja takšna ko je bila, za kar bo potrebno vložiti precej truda ali se bo spremenila in prilagodila sedanjim okoliščinam. Vsekakor odločitev o tem sprejema vsak sam.


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vstopnica za uspeh vašega salona