Kar zamudiš je zamujeno
Tisti, ki redno prebirate moje članke verjamem, da ste
ugotovili, da počnem to zato, ker želim poslovanju v kozmetiki povečati
vrednost in ne zato, ker bi s tem želel le zaslužiti ali drugim pametovati.
Povečanje take vrednosti je pa odvisno od posameznika, njegovega zavzemanja,
razumevanja in zavedanja da je strankam v primerjavi z nekoč v koliko se jih želi ohraniti potrebno
ponuditi nekaj več.
Zagotovo voziš avtomobil in upam, da še nisi bila v
situaciji ko ti je med vožnjo zagorela ena od kontrolnih lučk na komandni
plošči. Kaj bi v takem primeru storila? Kaj storiti če zagori
rumena in kaj v primeru rdeče? Predvidevam, da bi se ustavila in po vsej
verjetnosti nekoga poklicala, da ti pomaga in če drugega ne, bi
vsaj prebrala navodila.
Pri poslovanju v salonu ni nič drugače. Mnogi posegajo po
spremembah šele tedaj ko zagori ena izmed omenjenih lučk. V primeru rumene
verjamejo, da imajo še nekaj časa na voljo zato, da se nekaj ukrene. Posamezne alarmi na nevarnost nenehno opozarjajo vendar se za to ne zmenijo. Prepričani so, da se bo nekaj uredilo samo po sebi. Rešitve torej, pričnejo
iskati šele ko zagori rdeča, kar pomeni zastoj. In ne le to. Vse se zgodi ravno
v nepravem trenutku in najpogosteje takrat ko je stiska s časom, denarjem ali drugimi
okoliščinami, ki lahko zagrenijo življenje.
Ravno tako so nekateri mnenja, da se izobraževanja za uspešno delo v
salonu izvajajo izključno zato, ker se s tem želi zgolj tržiti ali celo nekomu
dopovedovati nekaj, kar je že samoumevno.
To je zaznati po različnih izgovorih, ki temeljijo na tem
da:
·
Dodatnega znanja ne potrebujejo, ker s
podobnimi izobraževanji so se že soočali in ni bilo nobene koristi.
·
Novega znanja ne potrebujejo, ker imajo strank
dovolj.
·
Že vrsto let poslujejo v kozmetični stroki in
tehnike pristopov do strank in prodaje dobro poznajo.
·
Za nova znanja nimajo časa in o novostih jih
obveščajo dobavitelji.
Znanje je kot
preluknjana posoda. Za ohraniti količino je vodo potrebno nenehno
dolivati. Takrat ko dotoka vode ni, je samo vprašanje časa kdaj se bo posoda
osušila.
Delavnica, ki smo jo v okviru Studio Aktiva pripravili za
kozmetičarke ni namenjena splošni skupini slušateljev temveč zaključeni skupini
in sicer osebam, ki zavedajo in si želijo uspešno poslovati. Število
slušateljev je zato omejeno in udeležijo se lahko le.
·
Osebe z registrirano dejavnostjo.
·
Vodje salonov.
·
Zaposleni v salonih.
Na delavnici ne gre pričakovati, da bom predstavljal
motivacijske zgodbice na osnovi katerih boš lahko nekaj ur ali dni ohranjala
pozitivno miselnost in nasmešek na obrazu. Gre za konkretno uporabno znanje, ki
zagotavlja veliko prednosti posebno takih, ki ti omogočajo da lahko z manj
porabljenega časa ustvariš več. Tudi zaradi tega niso na delavnici dobrodošle
osebe, ki želijo:
·
Zgolj informacije, ki jih želijo prenašati
naprej.
·
Osebe, ki poslujejo na nelegalen način.
·
Osebe, ki verjamejo v to, da ne potrebujejo
nobenih novih znanj, informacij, predlogov, idej….
Delavnica je
izključno uporabnega značaja in naučila se boš :
·
Kako in katere strategije za uspešno delo
uporabiti.
·
Katera orodja so pri tem ključnega pomena.
·
Način uporabe izbranih orodij.
Rezultate, ki lahko dosežeš so izjemni vendar brez tvoje
udeležbe je na delavnici vse navedeno nemogoče. Prostih je le še 5 mest in v
koliko želiš narediti zase in zaposlene nekaj več prijavi se na naslov studioaktivakoper@gmail.com ali
nas pokliči na telefonsko številko 041 368 741. Delavnica bo potekala v Kopru, 23.1.2017 med 9 in 13 uro.
Evgen Gec
Komentarji
Objavite komentar