Kar zamudiš je zamujeno


Tisti, ki redno prebirate moje članke verjamem, da ste ugotovili, da počnem to zato, ker želim poslovanju v kozmetiki povečati vrednost in ne zato, ker bi s tem želel le zaslužiti ali drugim pametovati. Povečanje take vrednosti je pa odvisno od posameznika, njegovega zavzemanja, razumevanja in zavedanja da je strankam v primerjavi z nekoč v koliko se jih želi ohraniti potrebno ponuditi nekaj več.


Zagotovo voziš avtomobil in upam, da še nisi bila v situaciji ko ti je med vožnjo zagorela ena od kontrolnih lučk na komandni plošči. Kaj bi v takem primeru storila? Kaj storiti če zagori rumena in kaj v primeru rdeče? Predvidevam, da bi se ustavila in po vsej verjetnosti nekoga poklicala, da ti pomaga in če drugega ne, bi vsaj prebrala navodila.

Pri poslovanju v salonu ni nič drugače. Mnogi posegajo po spremembah šele tedaj ko zagori ena izmed omenjenih lučk. V primeru rumene verjamejo, da imajo še nekaj časa na voljo zato, da se nekaj ukrene. Posamezne alarmi na nevarnost nenehno opozarjajo vendar se za to ne zmenijo. Prepričani so, da se bo nekaj uredilo samo po sebi. Rešitve torej, pričnejo iskati šele ko zagori rdeča, kar pomeni zastoj. In ne le to. Vse se zgodi ravno v nepravem trenutku in najpogosteje takrat ko je stiska s časom, denarjem ali drugimi okoliščinami, ki lahko zagrenijo življenje.

Ravno tako so nekateri mnenja, da se izobraževanja za uspešno delo v salonu izvajajo izključno zato, ker se s tem želi zgolj tržiti ali celo nekomu dopovedovati nekaj, kar je že samoumevno.

To je zaznati po različnih izgovorih, ki temeljijo na tem da:

·        Dodatnega znanja ne potrebujejo, ker s podobnimi izobraževanji so se že soočali in ni bilo nobene koristi.

·        Novega znanja ne potrebujejo, ker imajo strank dovolj.

·        Že vrsto let poslujejo v kozmetični stroki in tehnike pristopov do strank in prodaje dobro poznajo.

·        Za nova znanja nimajo časa in o novostih jih obveščajo dobavitelji.

Znanje je kot preluknjana posoda. Za ohraniti količino je vodo potrebno nenehno dolivati. Takrat ko dotoka vode ni, je samo vprašanje časa kdaj se bo posoda osušila.

Delavnica, ki smo jo v okviru Studio Aktiva pripravili za kozmetičarke ni namenjena splošni skupini slušateljev temveč zaključeni skupini in sicer osebam, ki zavedajo in si želijo uspešno poslovati. Število slušateljev je zato omejeno in udeležijo se lahko le.

·        Osebe z registrirano dejavnostjo.

·        Vodje salonov.

·        Zaposleni v salonih.

Na delavnici ne gre pričakovati, da bom predstavljal motivacijske zgodbice na osnovi katerih boš lahko nekaj ur ali dni ohranjala pozitivno miselnost in nasmešek na obrazu. Gre za konkretno uporabno znanje, ki zagotavlja veliko prednosti posebno takih, ki ti omogočajo da lahko z manj porabljenega časa ustvariš več. Tudi zaradi tega niso na delavnici dobrodošle osebe, ki želijo:

·        Zgolj informacije, ki jih želijo prenašati naprej.

·        Osebe, ki poslujejo na nelegalen način.

·        Osebe, ki verjamejo v to, da ne potrebujejo nobenih novih znanj, informacij, predlogov, idej….


Delavnica je izključno uporabnega značaja in naučila se boš :

·        Kako in katere strategije za uspešno delo uporabiti.

·        Katera orodja so pri tem ključnega pomena.

·        Način uporabe izbranih orodij.

Rezultate, ki lahko dosežeš so izjemni vendar brez tvoje udeležbe je na delavnici vse navedeno nemogoče. Prostih je le še 5 mest in v koliko želiš narediti zase in zaposlene nekaj več prijavi se na naslov studioaktivakoper@gmail.com  ali nas pokliči na telefonsko številko 041 368 741. Delavnica bo potekala v Kopru, 23.1.2017 med 9 in 13 uro.

Evgen Gec

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vstopnica za uspeh vašega salona