Učinkovitost marketinga v salonih.
To je le simboličen izračun , ki pa v praksi še kako "pije vodo". Takih in podobnih izračunov je potrebno opraviti za vsako aktivnost, ki se v salonu izvaja in temu primerno prilagoditi marketing. Kako to storiti se boš naučila na delavnici, ki jo bomo izvedli v ponedeljek 23.1.2017 v Kopru. Verjamem da ne želiš prepuščati tvoje poslovanje slučajnosti zato se čimprej prijavi na naslov studioaktivakoper@gmail.com kajti mesta so omejena.
Način marketinga, ki se v praksi večinoma uporablja, je pretežno usmerjen na izdelke in storitve in je povsem klasičnega značaja. Napredni marketing zahteva nekoliko več znanja in spretnosti zato, ker je usmerjen na stranke oziroma kupce. Da bi izkoristili tovrstne prednosti, je torej potrebno uporabiti vsa orodja, od komuniciranja, prodaje in predvsem predstavitve koristi, ki jo stranka z uporabo izdelkov ali storitev lahko pridobi, vključno s prednostjo, ki jo omogočajo.
Delavnica je praktičnega značaja, kar pomeni, da boš vse pridobljene informacije lahko učinkovito uporabila pri svojem delu. Poslovanje bo tako lažje, manj stresno in predvsem bolj učinkovito.
Evgen Gec
Način marketinga, ki se v praksi večinoma uporablja, je pretežno usmerjen na izdelke in storitve in je povsem klasičnega značaja. Napredni marketing zahteva nekoliko več znanja in spretnosti zato, ker je usmerjen na stranke oziroma kupce. Da bi izkoristili tovrstne prednosti, je torej potrebno uporabiti vsa orodja, od komuniciranja, prodaje in predvsem predstavitve koristi, ki jo stranka z uporabo izdelkov ali storitev lahko pridobi, vključno s prednostjo, ki jo omogočajo.
Delavnica je praktičnega značaja, kar pomeni, da boš vse pridobljene informacije lahko učinkovito uporabila pri svojem delu. Poslovanje bo tako lažje, manj stresno in predvsem bolj učinkovito.
Evgen Gec
Komentarji
Objavite komentar