Na obzorju so nove generacije kozmetikov


Prihajajo nove generacije kozmetikov s povsemi drugačnimi pristopi, od načina pridobivanja novih strank, do uvajanja novosti.

                 


Razsežnosti pri osveščanju strank preko spleta postajajo vse večje, zato mora odločitev, kako bo lastno dejavnost v salonu razvijal,  prevzeti vsak zase. Novi pristopi ustvarjajo preglavice mnogim, ker želijo hkrati ohraniti že ustvarjeno in povečati le prihodek. Vključevanje novih pristopov skupaj z metodami dela še zdaleč niso dejavniki, na osnovi katerih bi bilo potrebno spremeniti celotno poslovanje, kot so mnogi mnenja.
__________________________________________________________________________________

So le pripomoček, ki z nadgradnjo omogoča lažjo organizacijo in delo zaposlenih v salonu, manj porabljenega časa, večje zadovoljstvo strank in s tem višji prihodek in  posledično zaslužek.
__________________________________________________________________________________


»Zakaj naj bi novim pristopom morala slediti, če mi sedanji ustrezajo?«
Časi, ko so stranke same povpraševale po storitvah v salonih, so mimo. Sedanje obdobje postaja vse bolj neprizanesljivo in manj gotovo, a le za tiste, ki se ne želijo razvijati.

__________________________________________________________________________________
Novi pristopi zahtevajo strukturirano poslovanje, ki zajema vse elemente: od kadrovanja, finančnega poslovanja, marketinga, prodaje in podobnega, na osnovi katerih je mogoče dvigniti nivo poslovanja.
__________________________________________________________________________________


To so dejstva, ki odpirajo in ponujajo povsem nove dimenzije pristopa. Če jih boš uvajala v svoje delo, se boš veliko lažje distancirala od konkurence, uspešneje boš tudi poslovala z dobavitelji, možnost prodaje storitev pa bo vnaprej še večja.

»Kaj moram najprej storiti, zato da bi v salonu lahko uspešno poslovala?«
V primeru, da že posluješ v salonu, je potrebno najprej pregledati finančno poslovanje in ugotoviti, kje, zakaj so nastali nepotrebni stroški. Naslednji korak je preverjanje učinkovitosti zaposlenih. Ne glede na število zaposlenih je potrebno preveriti njihov prispevek in primerno ukrepati. Lahko se pokaže, da je nujna sprememba predvsem v razvoju, če je potrebno, tudi radikalna. Pomemben je tudi naslednji korak, to je sprememba odnosa do strank. Stranke je potrebno opredeliti in ugotoviti, katere izmed njih kradejo čas in energijo in za katere se je vredno truditi in vanje vlagati ves trud. Potrebno jih je pritegniti, poučevati, spremljati, razvijati in podobno. Še eden od segmentov, katerega je potrebno preveriti, je tudi sodelovanje z dobavitelji in ostale pogoje poslovanja, investiranje (vključno z novimi izdelki), poslovanje z bankami in zavarovalnicami.


Kako omenjeno uvajati v prakso?
1. Sprejeti je potrebno odločitev.
2. Potrebno si je začrtati pot.
3. Potrebno je imeti mentorja, ki te bo na tovrstni poti spremljal.


Veš zakaj se večina kozmetičark za spremembe ne odloča?



  • Zato, ker verjamejo da se bodo časi spremenili in da bodo stranke ponovno samostojno prihajale v salon kot nekoč.


  • Zato, ker imajo dovolj dela in so prepričane, da bodo to lahko ohranile.


  • Zato, ker veliko bolj verjamejo v trenutno stanje, čeprav je slabše kot bi lahko to bilo z uvajanjem sprememb.


  • Zato, ker so prepričane da se dobre stranke razumne in da se bodo za obisk pri njih odločile zaradi izkušenj in strokovnega znanja.

Zakaj se odločiti za mentorja?
  • Racijonalnejše izrabljaš svoj čas.
  • Učinkoviteje uporabljaš marketing.
  • Izogneš se nepotrebnim stroškom.
  • Na učinkovit način prideš do novih strank

  • Lažje in hitrejše prideš do večjega prihodka.
Si želiš poslovati bolj učinkovito?
V Studiu aktiva lahko pridobiš vse potrebno znanje vključno z mentorjem, ki okolje tvoje dela pozna in se zavzema da poslovanje salona lahko doseže izjemne rezultate. Piši nam na studioaktivakoper@gmail.com

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vstopnica za uspeh vašega salona