Kako koordinirati delo v salonu.

Kar nekaj  je kozmetičark, ki so z delom v salonu preobremenjene in ne zmorejo dosegati želelnih rezultatov. Same skrbijo od priprave salona, izvajanja različnih aktivnosti pa vse do finančnega poslovanja, prodaje in marketinga, kar ni samo obremenjujoče temveč negativno lako vpliva tudi na razvoj salona.

  www.studioaktiva.com
V razgovorih z njimi pogosto posegamo po različnih vprašanjih na katere skušamo najti najbolj optimalne odgovore. Med drugim tudi o tem, kaj menijo o uvajanju koordinatorja dela oziroma receptorja v salonu. Mnenja so dokaj različna. Mnogim se to zdi nepotrebno saj lahko v večini sami vse uredijo medtem ko drugi zato nimajo sredstev in si tega ne morejo privoščiti. Dejstvo pa je, da je koordinator oseba, ki lahko veliko doprinese na vseh področjih dela. Poglejmo si zakaj.

  www.studioaktiva.com

Številni saloni predvsem z več zaposlenimi, ki imajo zaposlenega receptorja in je glavni koordinator poslovanja v salonu, dokazujejo da je temu resnično tako. Delo na recepciji salona ni zgolj komuniciranje s strankami, dopolnjevanje urnikov, priprava kabin in drugih sorodnih aktivnosti. Tako delo ima veliko večji pomen, kajti vodji ali lastniku salona pogosto prepreči njegovo vsemogočnost. Za njega oziroma njo, bi to pomenilo imeti več prostega časa, lažje delovati in razmišljati o razvoju dejavnosti in se izogniti majhnim tako kot velikim aktivnostim, ki vzamejo veliko časa. Namreč, mnogi vodje preveč izkoriščajo svoj um za izvajanje manjših in nepomembnih aktivnosti namesto, da bi ga uporabili za nekaj čemu je namenjen in sicer iskanju novih in pomembnih priložnosti s katerimi bi poslovanje bilo v krajšem času veliko učinkovitejše.

  www.studioaktiva.com

Kaj pa tisti, katerim predstavlja zaposlitev take osebe prevelik strošek?

Tako razmišljanje preprečuje rast salona in ne le to. Preprečuje, da bi se obrtno delo preoblikovalo v uspešno podjetniško poslovanje. Trg kot tak ravno to zahteva in brez podjetniškega znanja lahko obrt ne glede na strokovno znanje, dosedanjo uspešnost in izkušnje postane žrtev poslovanja. Pri uvajanju koordinatorja ali receptorke v salonu sledi cela vrsta novih pristopov, katere se je potrebno naučiti. Pripraviti je potrebno sistem vključno z organogramom dela, kar vodji oziroma lastniku salona omogoča, da se resnično posveti razvoju, delegiranju zaposlenih, izdelavi strategije dela, finančnčnemu poslovanju in marketingu.


  www.studioaktiva.com

Vsega tega v koliko izvajate delo sami si ne morete privoščiti. Preprosto ne zmorete biti vse od izvajalca storitev, prodajalca, organizatorja dela.... Včasih je želja po razvoju izjemno velika in pogosto je opaziti kako osebe ki v salonu poslujejo same, se odločajo še za dodatno delo tudi na področju veleprodaje. Poleg rednega dela skrbijo še za plasiranje izdelov ali pripomočkov v druge salone, kar seveda ni napačno. Vprašanje je le ali je to organizacijsko in časovno mogoče. Poleg rednega poslovanja morajo izvajati še promocije v različnih krajih in pogosto postanejo žrtev nečesa za kar so prepričani da bodo uspeli predvsem če bodo uspešno prodali in tako zaposlili druge osebe, ki bi se s tekočimi deli ukvarjale. Nekaterim celo uspe vendar vprašanje je, kaj so zato morali žrtvovati.

  www.studioaktiva.com

Veleprodaja je segment zase in zahteva popolnega človeka, tako kot to zahteva poslovanje salona. To ni zgolj dodatno delo temveč povsem nova zvrst poslovanja, ki zahteva določena znanja v drugačni obliki v primerjavi s poslovanjem v salonu. Predvsem prodajni in marketinški pristopi so zahtevnejši in zahtevajo človeka s temu primernimi znanji in spretnostmi. Vse to je mogoče izvajati vendar s primerno organizacijo dela in primernim kadrom. Veliko bolje je postati žrtev prihodka kot pa žrtev dela, zato je priporočljivo po novih dejavnostih posegati šele ko stalna postane uspešna in ustvarja reden prihodek. Delo koordinatorja ali receptorke ima pri tem ključni pomen, kajti odgovornost za redne aktivnosti prenaša nase in s tem odpira nove priložnosti za nadaljnji razvoj dejavnosti.

  www.studioaktiva.com

Za biti na več področjih enakomerno uspešen je potrebno veliko organizacijskih sposobnosti in znanja, kajti v nasprotnem primeru povprečnost zapira pot profesionalnosti in učinkovitosti. Gledano s primera ko se izvaja nega obraza na stranki in se je poleg tega je potrebno pogovarjati še s kupcem, ki bi se odločil za linijo izdelkov, ki se ponuja v obliki veleprodaje je pri tem težko biti popoln. To začutita obadva  tako stranka kot kupec in nobenemu od njiju ni všeč, da se mu posveti premalo pozornosti. S koordinatorejm dela v salonu ali v veleprodaji se to prepreči, kajti vodijo celotno poslovanje medtem ko sami delo spremljate, delegirate in organizirate.

  www.studioaktiva.com

Kaj pa v primeru nezmožnosti dela v salonu poseebno če poslujete sami? Vprašajte se, kaj bi se zgodilo v primeru, če od jutrišnjega dne ne bi mogli več delati? Kako bi poslovanje salona potekalo? Kdo bi zato skrbel? Kakšne so lahko posledice? Verjamem da bi rešitev našli zelo hitro. Čeprav bi mortebiti bila trenutna, bi zagotovo bila hitra in učinkovita.


Potrebujete pomoč ali nasvete kako uspešno poslovati v salonu? Kliki Tukaj.. 
https://www.studioaktiva.com/kontakt/

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vstopnica za uspeh vašega salona