torek, 16. maj 2017

 

Stvari na katere ne pomislimo.

Drage kozmetičarke,

Tokratni članek sem namenil nečemu, kar se je vredno zamisliti. Najprej naj omenim, da sem v zadnjih nekaj dneh izvedel kar nekaj delavnic namenjenih uspešnemu delu v salonu in se pri tem srečal s številnimi osebami iz naše stroke. Vabim vas, da si nekaj vrsticah preberete, kako so lahko pridobljene informacije od ljudi s katerimi se srečuješ lahko pomembne.


www.studioaktiva.com

Pričel bom pri sejmih. Letošnjo pomlad je zaznamovalo kar nekaj sejmov doma in v tujini. Pred pričetkom sezone ste v različnih revijah, časopisih in člankih katere vam redno pošiljam zagotovo zasledili, kolikšen je bil poudarek na pomembnosti sodelovanja na sejmu. Opisoval sem prednosti, katere se še kako izplača izkoristiti in predvsem vrednote kot so informacije, nova znanja, novosti pri uporabi izdelkov in podobno.

www.studioaktiva.com

Pos festum vsakega sejma je ocenjevanje, ki je pogosto razdeljeno in nemalokrat preveč usmerjeno v nepravo smer. Neverjetno koliko je bilo zastavljenih vprašaj posebno naslednjih: Kako ste bili zadovoljni s sejmom? Ste videli kaj posebnega? Je bilo kaj novega? Kolikšen je bil obisk?.... Včeraj sem postavil vprašanje znanki, ki se večkrat srečava na različnih sejmih doma in v tujini in dobil sem neverjetno potrditev nečesa o čem se veliko govori vendar premalo sliši in menim da si je to vredno prebrati.
www.studioaktiva.com

Vprašal sem, kako je bila zadovoljna s sejmom v Opatiji, ki je potekal prejšnji teden. Nisva se pogovarjala o številu obiskovalcev temveč o številu sklenjenih poslov. Sledil je odgovor; "Dobila sem kar nekaj novih strank, posebno takih, ki so iz drugih blagovnih znamk pristopili k nam. Na sejmih se več ne pojavljajo, zato dvomijo v njihovo poslovanje. K nam so pristopili ravno zato, ker nas že nekaj let zaporedoma srečujejo."
www.studioaktiva.com
Konstantnost in vztrajnost sta odliki, pri katerih mnogi ne vzdržijo. Takrat ko je poslovanje vezano zgolj na finančni del in manj usmerjeno na stranke se izgubi občutek za priložnosti. Vsak sejem to ponuja vendar potrebno se je zavedati in sprejemati sejme kot priložnost, ki je omogočena in dana vendar koristna bo izsključno na osnovi naše aktivnosti. Mnogi pričakujejo in ocnjujejo sejme po številu obiskovalcev in aktivnostih, ki jih organizator kot tak izvede zato da bi sejem bil uspešen. Torej, če je mu je uspelo pritegniti veliko število ljudi je super medtem ko če obiskovalcev ni veliko tudi sejem ni uspešen.
www.studioaktiva.com
Včerajšnjo delavnico sem v Slovenj Gradcu med drugim posvetil povezovanju. Predstavil sem številne koristi, ki lahko kot vrednote izkoristimo takrat ko smo povezani. Mnogi so še vedno prepričani, da so uspešnejši če delujejo posamično in se ne razvijajo. Tisti, ki sejme redno obiskujemo se kot razstavljalci dobro zavedamo, da uspešnost temelji zgolj na nas samih, zato se sporazumevamo in delujemo na isti valovni dolžini. Sejmi, delavnice in druga srečanja niso nič drugega kot izjemna priložnost za medsebojno povezovanje in prikazovanje naših vrednost ljudem, ki se z isto ali podobno dejavnostjo ukvarjajo. Na enem mestu je večje število interesentov, ki jih kozmetična stroka zanima vendar uspešnost je odvisna zgolj od našega pristopa in znanja ki ga zato imamo, vključno s številnimi drugimi priložnostmi, ki jih sicer ni mogoče izkoristiti.
www.studioaktiva.com
Pogosto pozabljamo, da sejemi niso praznik organizatorjev temveč praznik vseh nas, ki se s kozmetiko ukvarjamo. Vprašanje je le ali se bomo pri tem osredotočili na pričakovanja oziroma na aktivnosti na osnovi katerih bomo nadaljni posel gradili. Drage kolegice, predstavlajti svoje delo in interese tistim, ki jih to zanima je cenjeno delo in menim da je potrebno spoštovati. Da je tamu tako lahko potrdijo predvsem zastopniki, ki predstavljajo svoje blagovne znake na številnih sejmih doma in v tujini. To počnejo zato, ker točno vedo kolikšen je pomen prisotnosti. Takrat ko je vidna konstantnost izvajanih aktivnosti kupci tako kot poslovni partnerji in stranke to še kako opazijo in spoštujejo. 
www.studioaktiva.com
Radi zahajamo na večje sejme v tujino in uživamo v tem kar drugi prikažejo. Vprašanje pa je ali dovolj dobro prikažemo sebe tam kjer živimo in ustvarjamo. Ali si dovolj dobro odpiramo pot v svojem okolju in izkoriščamo priložnosti, ki jih imamo na voljo. Upati gre, da se mladi ne bodo prehitro naučili kako pomembno je zgolj obiskovati sejme v tujini. Prav je, da jih obiščejo vendar dobro jih je podučiti kaj in na kašen način naj sejme opazujejo. Pozornost naj posvetijo patriotizmu domačih razstavljalcev in izvajanju aktivnosti ter obrazložiti pomembnost prenašanja slednjega na svoje dvorišče, ki ga moraš nenehno negovati, če želiš da bo videti lepo in predvsem koristno. Povzdigovati druge samo zato, ker je videti več in bolje in zato, ker pri tem ni potrebno storiti ničesar je morebiti zanimivo. Ni pa pošteno, humano in predvsem spoštljivo do ljudi s katerimi se skupaj v istem okolju ustarja in živi.

Evgen Gec




Naslednja delavnica za uapešno poslovanje v salonu bo  potekala v ponedeljek, 5. junija v Kopru, med 9 in 13 uro. Tokrat bomo odkrivali skrivnosti besed in stavkov, ki vplivajo na večjo prodajo v salonu. Delavnico priporočamo vodjem in zaposlenim v salonu. Cena delanice na osebo znaša 68,00 €. Prijavite se lahko na email studioaktivakoper@gmail.com ali na splatni strani www.licenje.com

Ni komentarjev:

Objavite komentar