torek, 09. maj 2017

 To kar stranke v salonu najprej opazijo.

Tiste, ki naše članke redno prebirate že dobro veste kolikšen je pomen prvega in zadnjega trenutka pri komuniciranju s stranko. Ne glede ali gre pri tem za verbalno ali neverbalno obliko komuniciranja.
www.studioaktiva.com
V tokratnem članku se bom opredelil na stranko in njen prihod v salon ozirma na trenutek predno stopi v kabino ali na stol na katerem se bo storitev izvajala. Eden od pomembnejših in ključnih korakov pri sprejemu je, kdo stranko sprejme in kako do nje postopa.
www.studioaktiva.com
Druga pomembna značilnost je prostor, njegova urejenost in še marsikaj drugega, kar stranka hitro opazi in ji pusti določen vtis. Danes se želim posvetiti ravno temu trenutku. Kot primer bom postavil čakanje v ambulanti. Posebno v naprednih ordinacijah poskrbijo zato, da se pacijenti pred obiskom pri zdravniku počutijo čimbolj sproščeno. Nekateri imajo televizorje na katerih prikazujejo kratke filmčke z namenom osveščanja. Mnogi so obogateni s prospekti, revijami in podobno. Predstavljajte si, na kaj bi se osredotočile v koliko bi same morale čakati na čakati v podobni čakalnici? Glede na to, da ste kozmetičarke in ste pri svojem delu pedantne, zagotovo na malenkosti. Ravno slednje bi vam pustile določen vtis.
www.studioaktiva.com
V vašem salonu ni popolnoma nič drugače. Če stranki ponudite čaj ali kavico, soka ali katerikoli drugi napitek je to odraz kulture in spoštovanja. Če je čakalni prostor obogaten z informacijami o storitvah za katere stranka ne ve da jih izvajate, je to priložnost za dodatno prodajo storitve. Vitrine ali police z izdelki so pogosto odraz pristopa do prodaje. Tam kjer je videti več, je tudi več možnosti za prodajo in nasprotno. Slike v prostoru, televizija, glasba in vonj so dejavniki, ki imajo na stranko poseben vpliv vendar obstaja še močnejši na katerega se z lahkoto pozabi.
www.studioaktiva.com
Stranka dokler čaka na storitev in v koliko se z nečim ne zamoti obstaja velika verjetnost, da se bo osredotočila na čistočo in urejenost prostora. V kotu denimo posoda za pomivanje tal ali metla čeprav je skoraj da ni opaziti, nepospravljeni ali nesortirani laki za nohte, nepospravljena delovna miza, prah na prodajnih policah, ki je videti le iz določenega zornega kota svetlobe zadostuje, da stranka pridobi določeno mnenje. To dodatno potrjuje osebje z njihovimi delovnimi oblačili. V primeru da navedeno deluje povprečno, obstaja velika možnost da stranka določenih storitev predvsem takih pri katerih je higiena ključnega pomena ne bo koristila. Takrat ko se stranki daje priložnost da nas ocenjuje to počne z vso vnemo, kajti takrat ima čas to početi.
www.studioaktiva.com
Tudi način komuniciranja ima pri tem velik pomen. Verbalen in neverbalen pristop stranki ne glede na poznavanje komunikacijskih postopkov veliko pove. Zgornjo fotografijo sem izpostavil z jasnim namenom. Receptorka si popravlja očala vendar po vsej verjetnosti ne zavedujoč se, da stranko na tak način odbija in to le zaradi nepravega prsta s katerim si očala popravlja. To je malenkost vendar veliko lahko pove, čeprav s strani receptorke ni mišljeno tako kot je videti.

Bodite vrhunski in predvsem profesionalni

Tam kjer stranke opisano zaznajo je običajno prodaja tako storitev kot izdelkov slaba, čeprav je komunikacijski odnos do stranke lahko izjemen.

Prvi vtis naj bo izjemen, kajti izkazuje profesionalnost in med drugim tudi cenovno vrednost izvedenih storitev. Tam kjer se izraža popolnost je tudi težav z višjimi cenami storitev manj. Stranke se zavedajo da ko stopijo v prostor v katerem takoj začutijo dobro energijo, toplino, urejenost in popolnost bodo tudi cene bile temu primerne. Ne verjamem, da tudi same imete ista pričakovanja v hotelih z dvema ali petimi zvezdicami. Ali pač?

www.studioaktiva.com
Stranke že od samega začetka navezujte na storitve. Nekateri pričarajo prvi stik s stranko s tem, da med čakanjem na storitev ji zmasirajo roke, pogovarjajo se o novostih, trendih, možnostih novih storitev in predvsem jih osveščajo. To je dodana vrednost, ki je pri strankah vedno učinkovita. Pozornost, pozornost, pozornost, dobro počutje, dobro počutje, dobro počutje in primerno, primerno vrednotenje!
www.studioaktiva.com
Za uspešnejše poslovanje v salonu so potrebne določene spremembe pri katerih je potrebno razumeti kateri od postopkov lahko dobrinesejeo v krajšem času največ. V studiu Aktiva lahko pridobite vse potrebno za še boljše poslovanje. Edino kar morate storiti je, da nas kontaktirate in verjeti ne boste mogli koliko še neizkoriščenih možnosti imate na razpolago. več si lahko ogledate na naši spletni strani www.studioaktiva.com

Ni komentarjev:

Objavite komentar