nedelja, 21. maj 2017

Kdaj lahko postanete vsiljivi in kdaj ne.

Včasih se mi zdi že prav odveč, da nekateri postajajo z izobraževanji tako agresivni. Kot da nimamo drugega kaj početi je dejala ena od kozmetičark s katero sem se pred kratkim pogovarjal.

Kar nekaj časa sva si vzela, da sva omenjeno tematiko obdelala. Verjamem da nekomu, ki mu poslovanje v salonu uspeva sprejema to kot nadlogo saj dokler stranke salon obiskujejo ni zaslediti potreb po novih znanjih. Posebno takih ne, ki predstavljajo veliko dodatnega dela, ki ga do sedaj ni bilo potrebno izvajati. Nekoga siliti da je juho, ki je ne mara in nima zato potrebe je nesmiselno morda celo žaljivo. Posebno, če se to počne kontinuirano oziroma namensko je bilo mnenje gospe.

Vsekakor je mnenje gospe razumljivo in potrebno ga je spoštovati. Včasih pa je le vredno tudi kaj poslušati, kajti spremembe nikomur ne omogočajo trajnega lagodja brez uvajanja novih načinov dela, pristopa do strank in podobno. Želeli ali ne vas v to postopoma uvajajo stranke. Dejstvo je, da se za vaš salon vse pogosteje odločajo zaradi vaših kompetenc, ki se primerno usklajujete med komunikacijskim in profesionalnim pristopom, vidnosti in prepoznavnosti, ki jo ustvarjate preko medijev in zaupanjem, ki ga dosegate z odnosom do njih.

Leto 2011 je za kozmetično stroko bilo prelomno in pričele se se spremembe s katerimi je strokovno znanje postalo le del celote ki je za uspešno delo potrebna. V kozmetično stroko je vstopilo podjetništvo in s tem nova znanja in izkušnje, ki so temelj za uspešnost v prihodnosti. Žal se v prihodnosti temu ne bo mogoče izogniti, zato tisti ki izobražujemo dajemo tovrstnim izobraževanjem tako velik pomen.



Obisk tovrstnih delavnic postaja vse večji in rezultati dela vse boljši. To je zeznati predvsem pri tistih kozmetičarkah, ki so predhodno imele težave z načrtovanjem dela v salonu, prodajo dodatnih storitev in izdelkov, pridobivanjem novih strank, komuniciranjem in povečanjem prihodkov z organizacijo časa.

Tokratna delavnica bo obogatena z veliko uporabnih primerov predvsem iz področja: uporabe primernih komunikacijskih orodij, izračunov storitev in izdelkov, tehnik pristopa do strank ki zagotavljajo večje zaupanje, preoblikovanje kritik v pozitivnost, uporaba različnih medijev in tehnike marketinga. Delavnico posebno priporočamo lastnikom in vodjem salona ter zaposlenim.

Tokrat smo se odločili za posebno akcijo in sicer tisti, ki boste delavnico vplačali do 31.maja boste lahko s seboj pripeljali še eno osebo brezplačno. Predhodno pa mora ta oseba biti prijavljena. Cena delavnice na osebo znaša 68,00 €. S plačilom na račun 290000050835520 bo vaša rezervacija potrjena.


To pa še ni vse!

V mesecu juniju bomo izvedli posebno delavnico za kozmetičarke v Ljubljani, ki bo namenjena zgolj 10 obiskovalcem. Prvih 10, ki bodo delavnico vplačali bodo pridobili možnost brezplačnega obiska celodnevne delavnice v mesecu juniju. Pohitite ne bo vam žal.


Ni komentarjev:

Objavite komentar