Koper, 5.6. 2017. Prijavite se na studioaktivakoper@gmail.com

Pomen združevanja v kozmetiki
.

Vsi že vedo, da ima skupen pristop na trgu bistveno večji vpliv na uspešnost poslovanja v primerjavi s samostojnim delovanjem. Vse bolj smo priča nastajanju različnih združenj, katerih namen je združevati interese kozmetičark vendar zanimiv je podatek, da se ravno v tej dejavnosti mnogi najmanj združujejo in izpopolnjujejo. Pogosto so mnenja, da je kozmetikov na trgu preveč in zato prihaja do padanja cen in močnega delovanja sivega trga, kar preprosto ni res!!!

  www.studioaktiva.com
Trg omogoča razvoj vsem, ki si tega želijo. Edino kar se zato potrebuje je volja in želja po napredku in ustvarjanju. Možnosti za napredno in predvsem uspešno poslovanje v kozmetiki je danes izjemno in še nikoli do sedaj ni bilo na voljo toliko naprednega in učinkovitega znanja kot je to sedaj. Predvsem uporabno znanje omogoča danes neizmerno veliko priložnosti za vsakogar ne glede na predhodne izkušnje ali okoliščine dela.

  www.studioaktiva.com

Pri kozmetičarkah je v zadnjem času zaznati vse večjo željo po združevanju, kar je zelo pohvalno. Pred nekaj tedni so me prosili za mnenje v eni izmed tovrstnih skupin. Pojasnil sem, da glede na izkušnje o združevanju v storitveni dejavnosti lahko potrdim, da zgolj želja po združevanju ne ustvarja napredka in žal ni učinkovita. Potrebno je vzpostaviti sistem, ki jasno določa pravila igre in dopušča vključevanje samo osebam, ki so zato pripravljene nekaj storiti. Potrebno je biti aktiven, vztrajen in predvsem razumeti, da aktivnost na papirju ali občasnem delovanju več ne "pije vode". Delovati je potrebno konstruktivno in jasno si postaviti cilje ter slednje primerno spremljati in po potrebi prilagajati okoliščinam, ki se nenehno spreminjajo. Vsekakor sem pripravljen pomagati in se odreči svojemu dragocenemu času vendar le če so to pripravljeni vsi v skupini.

  www.studioaktiva.com
Postavil sem nekaj vprašanj  zakaj se bolj intenzivno ne vključujejo v združenja in zakaj se jih tako izogibajo. Poglejmo si nekaj odgovorov oziroma izgovorov:
  • Nimajo časa,
  • stroški vključevanja so previsoki,
  • dvomijo v učinek sodelovanja,
  • ne zaupajo ljudem v okolju,
  • srečanja so v nepravih časovnih terminih…
Realni razlogi so bistveno drugačni:
  • Nimajo želje,
  • nimajo potrebe,
  • v takih okoljih se ne znajdejo,
  • osredotočajo se na negativna mnenja drugih,
  • premalo verjamejo v vase…
Veliko je število podjetnikov, ki so ravno z združevanjem uspeli. Uspeli pa so zato, ker so aktivni in ne presegajo lastnih pričakovanj medtem ko v skupnost veliko prispevajo. Podobno je kot v družini ali pri ustanavljanju podjetja. Najprej je potrebno ustvariti osnove na kar sledi učinkovito delo in posledično rezultati v obliki pridobivanja novih poslovnih priložnosti, katere se lahko odlično izkoristi, vendar le, če je dovolj podjetniškega znanja in vztrajnosti.

  www.studioaktiva.com
Takrat ko posluješ sam, si sam in lahko posluješ le s tistim kar imaš. Združevanje ime veliko večje razsežnosti in potencijali na vseh področjih so znatnejši in zastavljeni cilji veliko lažje dosegljivi. Hitreje se lahko pride do kakovostnih strank, manj je težav z njimi, večja je možnost za pridobiti in ustvariti zaupanje z vsemi v delovnem okolju ter nenehno se razvijaš in slediš naprednim.  Takih združenj, ki omogočajo tovrsten napredek je veliko. Razlikujejo se le po načinu delovanja vendar s podobnim ciljem in sicer ustvariti čim boljše pogoje za nadalnje delo svojih članov.

  www.studioaktiva.com
Res me zanima kako bi vi to uvedli v našo kozmetično prakso je dejala ena od kozmetičark. Ko sem razložil postopek za postopkom je bila izjemno navdušena in polna energije. Čez nekaj dni me je poklicala ko se je pogovorila še z ostalimi kolegicami in mi podala odgovor, točno karšnega sem pričakoval. Zamisel je ponovno pohvalila vendar dejala je, da srečanje enkrat mesečno, izvajanje aktivnosti vseh vključenih in predvsem dinamičnost in motiviranost vodij bi vzelo veliko energije in časa, kar je za njih preveč. To bi bilo podobno kot če bi se s svojimi sodelavkami vsedle pred salon in ugotavljale kako bi bilo dobro če spremenile barvo sten, dodale ali zamenjale opremo, spremenile svetlobo, uvedle novosti..... Vse to bi pa nekdo moral narediti in tudi plačati.

  www.studioaktiva.com
Zato, da se nekaj zgodi morajo obstajati razlogi. V primeru da tega ni, ni paredka še manj pa doseganja pričakovanj, ki se pri marsikomu v notranjosti skrivajo. Tisti, ki nimajo zato časa, se pa morajo zavedati, da prej ali slej bi bilo dobro o tem razmisliti. Predvsem zato, ker bi s tem veliko več pridobili, lažje in učinkovitejše bi poslovali in vse to bi se poznalo na večjem zaslužku. Mnogo je takih, ki si tega želijo pa ne vedo kako naj se v take aktivnosti vključijo. Menim da pri tem ni potrebno iskati somišljenike temveč sostorilce. Na enem izmed predavanj sem pred časom nekoliko več pozornosti namenil omenjeni tematiki in prisotni so razumeli, kaj vse izgubljajo zato ker se ne družijo na pravi način. Zato bodo naredili korak naprej in dobro bi jim bilo slediti.

  www.studioaktiva.com 
Tokratna delavnica, bo potekala v ponedeljek, 5.6. v Kopru, bo obogatena z veliko uporabnih primerov predvsem iz področja: uporabe primernih komunikacijskih orodij, izračunov storitev in izdelkov, tehnik pristopa do strank ki zagotavljajo večje zaupanje, preoblikovanje kritik v pozitivnost, uporaba različnih medijev in tehnike marketinga. Delavnico posebno priporočamo lastnikom in vodjem salona ter zaposlenim.

Tokrat smo se odločili za posebno akcijo in sicer tisti, ki boste delavnico vplačali do 31.maja boste lahko s seboj pripeljali še eno osebo brezplačno. Predhodno pa mora ta oseba biti prijavljena. Cena delavnice na osebo znaša 68,00 €. S plačilom na račun 290000050835520 bo vaša rezervacija potrjena.


To pa še ni vse!

Ravno tako bomo v mesecu juniju bomo izvedli posebno delavnico za kozmetičarke v Ljubljani, ki bo namenjena zgolj 10 obiskovalcem. Prvih 10, ki bodo delavnico vplačali bodo pridobili možnost brezplačnega obiska celodnevne delavnice v mesecu juniju. Pohitite ne bo vam žal.


 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vstopnica za uspeh vašega salona