Promocije so izjemno orodje za osveščanje strank posebno ko gre za nove storitve ali predstavitve izdelkov. Z lastniki salonov se tovrstne tematike dotaknemo tudi zaradi tega, ker je izjemnega pomena za samo prepoznavnost salona, seveda v kolikor so aktivnosti dosledno izpeljane. Pomanjkljive namreč znižujejo vrednost in pritegnejo stranke z nizko kupno močjo.

Pogosti težavi, ki se pri organizaciji promocij lahko pojavita sta dve. Prva se nanaša na pristop predvsem v podjetniški obliki medtem ko se druga na znanje, ki je za tovrstne promocije potrebno. Gre torej za odnos do promocij katerih cilj mora biti profitabilnost.
Zagotovo si kdaj že organizirala dneve odprtih vrat ali promocijo v salonu. Kaj je bil pravzaprav cilj? Razlogi zaradi katerih nekateri organizirajo promocije so različni, od tega da želijo na hitro povečati promet, morda zato ker podobno počne konkurenca ali zato, ker jim je to nekdo svetoval.

Taki pristopi so za poslovanje lahko dokaj nevarni in težko izpolnijo pričakovanja. V nadaljevanju zato navajam nekaj korakov na osnovi katerih lahko odnos do promocij pripraviš tako da bo učinkovit.
  • Popuste preoblikuj v bonuse. Na tak način se izogneš razvrednotenju posamezne storitve in stranko lažje pritegneš do dodatnih storitev, kar prinaša dodaten prihodek. Namesto popusta x % ponudi bonus za X € v obliki druge storitve.
  • Stranke pravilno ovrednoti in ne ponujaj vsem enake ugodnosti. Razporedi si stranke na tiste, ki te obiskujejo tedensko, mesečno in občasno ter pripravi ugodnosti tako, da jih ciljno prilagodiš promocijam.
  • Termin izvajanja promocije naj bo jasno definiran. Takrat ko datum posamezne ugodnosti zapade ga ne smeš podaljąevati. Stranke se morajo zavedati, da so ugodnosti realne in začasne, kajti v primeru da se terminov ne drži izpadeš nekredibilna.
  • Ne izvajaj promocij samo zato, da povečaš inkaso. Preveč je promocij, ki nastajajo nepremišljeno in se površno izvajajo. Mnogi promocije redno počnejo, ker so mnenja, da je to edini primeren način poslovanja. Take promocije niso učinkovite še manj pa usmerjene v uspešnost prihodnjega poslovanja.
  • Pripravi si finančni plan promocij. Vsaka marketinška strategija ima svoj strošek, zato je predhodno vlaganja potrebno dobro pripraviti in preračunati vrednost, ki bo namenjena posamezni promociji. Budget je predvsem v pomoč zato, da se lahko ugotovi ali je posamezna promocija bila uspešna ali ne. Dobro izvedena promocija ni tista na kateri se prešteva kakšen oziroma kolikšen je bil obisk temveč koliko obiskovalcev se je pravilno usmerilo na to da izbrano storitev ali izdelek koristijo.

Oseba, ki prevzema odgovornost za uspešno delo v salonu mora poznati strategije in posledice, ki z njimi lahko nastanejo. Tudi zato ti priporočam, da se odločiš za obisk delavnice, na kateri lahko pridobiš vsa potrebna znanja, ki omogočajo:

  • Profitabilnost izvedenih promocij. 
  • Lažji in hitrejši pristop do novih strank.
  • Povečanje prodaje in prihodka pri že obstoječih strankah.
  • Lažjo organizacijo promocije s sodelovanjem z dobavitelji.

Na delavnici se boš naučila:
  • Kdaj je promocije primerno izvajati.
  • Kako pripraviti promocijo, da bo pritegnila nove stranke.
  • Kako se izogniti pastem promocije v katere mnogi zapadejo in pri tem izgubljajo veliko denarja.
  • Katere izmed metod marketinga uporabiti zato, da bo promocija produktivna.
  • Kako izvesti dobro promocijo z nizko porabo sredstev.

Prijaviš se lahko na naslov: studioaktivakoper@gmail.com in napiši katere od delavnic bi se želela udeležiti.
  • Tehnik izvajanja promocij.
  • Prodajno komuniciranje v kozmetični stroki.
  • Prodaja izdelkov in storitev v salonu.
  • Organizacija marketinąkih aktivnosti.
  • Vodenje in zaposlovanje v kozmetični stroki.
  • Finančno poslovaje.

Evgen Gec


Imaš potrebe po dodatnih informacijah? Piši nam na naslov studioaktivakoper@gmail.com ali nas pokliči na telefonsko številko 041 368 741.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vstopnica za uspeh vašega salona