nedelja, 25. junij 2017

 

Pa naj še kdo reče, da je to neumnost.

Mnoge kozmetičarke so še v polnem zamahu sezonskega dela vendar čas pred dopusti se počasi izteka in zaslužen oddih bo še kako prišel prav. Danes bi ravno zato, ker je poletje primeren čas za počitek in zato, ker misli zelo rade zahajajo v prihodnost želel podati nekaj smernic s katerimi boste vaše misli usmerjali tam, kjer bodo pomagala do novih poslovnih idej za bodoče delo.

  www.studioaktiva.com
Tistim, ki poslujejo robotizirano torej brez želja po spremembah in razvoju bo nadaljnje branje morda pripomoglo k razmišljanju o novih osebnih priložnostih medtem ko takim, ki želijo s spremembami narediti korak naprej, bodo napotke lahko izkoristili za osnove s katerimi bodo kozmetično dejavnost uspešno nadgradili. Osebno sem že kar nekaj krat bil v situaciji ko sem se med dopustovanjem spraševal kaj je tisto kar bi mi omogočalo nekaj več oziroma nekaj boljšega? Česa naj bi se spomnil zato, da bi deloval uspešneje in še bolj učinkovito? Težava, ki sem jo s časom zaznal pravzaprav ni bila v tem kaj naj bi spremenil temveč najti način za to storiti. Kje naj pričnem in kakšna orodja naj pri tem uporabim. Podobno sem razmišljal kot mnogi; Veliko imam idej vendar dobro moram razmisliti katero izmed njih bom v delo vključil in ko bom to storil bo ostelo že nekako steklo. Pa je temu res tako?

  www.studioaktiva.com

Tudi pri pridobivanju in sortiranju idej ali predlogov je potrebno vedeti kje začeti in kako jih uveljaviti, če želimo da so uspešne. Ravno to želim danes opisati. Verjemite mi, da v koliko boste temu primerno sledili boste zlahka ugotovili da je idej, ki jih imate veliko več kot sami mislite, še več pa je priložnosti, ki se do sedaj zaradi različnih razlogov niso v dovoljšnji meri koristile.

  www.studioaktiva.com
Razmišljanje pričnite seveda s papirjem in svinčinkom, tablico ali računalnikom in osredotočite se na naslednje:

  • Ideje, ki niso zapisane jih ni. So samo misli, ki jih hranimo v naših možganih in niso aktivne. Kakršnekoli ideje, ki jih imate v mislih si zapišite, presortirajte in označite tiste, ki so za vas primarnega pomena. Selekcija je pri tem pomemben korak, ki veliko pripomore pri uveljavljanju slednjih v prakso. Vzemimo, da je vaša želja nekoga dodatno v salonu zaposliti. Vprašajte se s kakšnim namenom bi to storili in napišite si vse, kar bi zato potrebovali. Kakšni naj bodo kriteriji za izbor zaposlenega, kakšno delo naj bi konkretno izvajal, katere so osnovne lastnosti osebne in poslovne na osnovi katerih boste opravili izbor in v kolikšnem času bo zaposlitev take osebe prinašala dobiček.
  • Ustvarite si sliko poteka poslovanja v salonu. Kaj bi bilo potrebno storiti da bo novo zaposlena oseba uspešna? Potrebuje morebiti nova znanja, dodatne spretnosti kot so denimo podrobnejše spoznavanje z aparaturami ali drugimi tehnikami dela in podobno... Pripravite standarde poteka aktivnosti, ki jih bo oseba izvajala in vse pretvorite v sliko tako kot da to že počne.
  • Prevetrite trenutno stanje v salonu. Kje ste med letom zaznali pomanjkljivosti, poiščite razloge zato in napišite si čemu se morate izogniti, zato da novozaposleni ne bi zapadli v podobne težave. Pri tem ni potrebno da ste preveč kritični temveč, bodite odprti in skušajte vse kar je bilo nedovršeno organizirati tako, da bo sledilo postavljenim ciljem. Pri vsaki zadevi obstaja več rešitev in možnosti, zato glejte široko in ne preveč usmerjeno.
  • Razmislite o tem kaj je za vas najbolj pomembno. Da novo zaposleni olajša trenutno delo v salonu, ustvarja večji prihodek, razbremeni ostale sodelavce v koliko so zaposleni ali da odpira povsem nove možnosti v katere še niste po vsem prepričani? Pomembno je pri tem razmisliti tudi o planu "B" in ga dosledno oisati.
  • Kaj moram najprej storiti? Takrat ko so ideje zapisane sledi odločanje in aktiviranje. V koliko ste se odločili da bi nekoga zaposlili je postopek pridobivanja zaposlenega potrebno sprožiti. Kje boste kandidate poiskali, boste to počeli sami ali v sodelovanju z drugimi osebami ali podjetji, kdaj točno boste to storili in katere od nalog bodo naslednje takoj ko boste pravo osebo tudi našli.
  www.studioaktiva.com
Pri tem nenehno razmišljajte ustvarjalno in predvsem z željo po drugačnosti. Zagotovo želite nekaj spremeniti zato, da bi v primerjavi s sedaj poslovali bolje, torej z manj vloženega truda in večjim prihodkom. Če je temu tako, bodo zapisane ideje kaj kmalu našle svoj prostor pri njihovem uvajanju v delo in tudi vaše zadovoljstvo bo postalo veliko večje medtem ko poslovanje salona produktivnejše.


Ni komentarjev:

Objavite komentar