nedelja, 04. junij 2017

6 pomembnih vrednot kozmetičnega salona

Prvi vtis je nenadomestljiv in stranka si ga najlažje zapomni. Blagovna znamka prostora, zunanji in notranji videz salona, vonj, videz zaposlenih, pristop, način komuniciranja zaposlenih, organizacija dela in še cela vrsta drugih podrobnosti pomembno vpliva na vtis, ki ga stranka pridobi in posledično s stem na nadaljnje obiske salona. V nadaljevanju zato opisujem 6 pomembnih vrednot, katere je vredno za ustvarjanje pozitivnega vtisa pri stranki koristiti.

  www.studioaktiva.com
1.      Sprejem stranke – Druge priložnosti za sprejem stranke več ne bo, zato mora prvi vtis biti nepozaben. Lahko se ustvari poseben ritual, ki ga morajo izvajati vsi zaposleni v salonu na enak način. Ponuditi kavo, sok ali čaj je povsem klasičen način, ki do stranke prikazuje spoštovanje vendar novih strank ne pritegne. Lahko pa ob pijači pritegne krajša masaža rok, napis za dobrodošlico na delavni mizi v prostoru in podobno. Navedeno ustvarja dodano vrednost, ki je izjemen pokazatelj odnosa do stranke in raznolikostjo v primerjavi s konkurenco.

  www.studioaktiva.com
2.      Prostor – Predstavlja prvi vtis in je izjemno neverbalno sredstvo komuniciranja. Biti mora urejen, čist, dezinficiran in predstavljati mora vse vrednote, ki jih želi stranki sporočiti. Stranka v nobenem primeru ne sme začutiti, da je že pred kakšno minuto bila v kabini druga stranka še manj pa opaziti določene dejavnike, ki nakazujejo na površnost pri delu (popackane stene, odprti izdelki, poln koš za smeti in podobno).

  www.studioaktiva.com
3.      Komunikacija – Način komuniciranja vseh v salonu mora predstavljati sigurnost, izkušnje, entuziazem in avtoritativnost. Stranka naj ima občutek, da se nahaja v prostoru z visokim vrednotenjem, kajti le tako bodo njene izkušnje in vtisi bili čudoviti in bodo odpirali možnosti za priporočila drugim potencijalnim strankam. Stranko narediti pomembno že ob vstopu v salon daje vtis razumevanja in prikazovanja interesa do nje, kar bi pomenilo na iskren način ustvarjati empatijo.

  www.studioaktiva.com
4.      Usklajenost – Stranko je potrebno dobro poslušati in zagotoviti je potrebno dobro počutje. To ne pomeni biti z njo prijateljica posebno za vsako ceno ne. Že ob prvem pristopu biti z njo usklajena pomeni je oddaljiti od negotovih razmišljanj, ki se mnogokrat porodijo ob prvem obisku. To se zagotovi z odprtimi vprašanji in vprašanji za ohranjanje nadzora. Obe dve obliki vprašanj nakazujeta stranki zanimanje za njo in so odlično izhodišče za pridobivanje informacij, kar je osnova za ponujanje ostalih storitev in izdelkov.

  www.studioaktiva.com
5.      Ponudite vrsto storitev, ki doma niso ponovljive – Predvsem pri prvem obisku je stranki potrebno razložiti, da je storitev ki se v salonu izvaja nekoliko specifična, predvsem zaradi načina priprave in uporabe določenega izdelka ali storitve. Vzemimo primer nege kože. Pomembno je uporabiti izdelek pred izvajanjem nege in stranki je potrebno pojasniti vsak posamezen korak. S takim pristopom se stranko osvešča in lažje pripravi za nakup izdelkov s katerimi bo kožo samostojno vzdrževala doma.

  www.studioaktiva.com
6.      Zaključek storitve – Toliko je pomemben kot prvi. S slednjim se odpira priložnosti medtem ko je zadnji potrditev strankinih pričakovanj. Vmes ostaja povprečje na katerega stranka ne polaga večje pozornosti. Če nekaj ni bilo ravno vrhunsko izvedeno bo zadovoljivo vendar bo to neizprosno v prvem in zadnjem trenutku. 

  www.studioaktiva.com
Ljudje smo taki, da radi zaupamo strokovnjakom. To je dobra popotnica za prodajo izdelkov po zaključeni storitvi in ravno od tega je odvisno koliko uspešna je bila izvedena storitev. Stranka ne sme zapustiti salona brez ponovnega naročila na storitev in brez prodaje primernih izdelkov. Tako se lahko posluje drugače od konkurence in veliko privlačnejši postanete do novih strank.

  www.studioaktiva.com
Znanje je neprecenljiva vrednota, ki ima za uspešnost poslovanja v salonu izjemen pomen. Potrebno je zato tako znanje nenehno nadgrajevati, se spreminjati in tako ustvarjati drugačnost, ki jo nenapredni ne poznajo ali koristijo. Tudi zato vas vabimo na naša šolanja na katerih lahko z uporabo različnih znanj v obliki modulov pridobite to kar drugi ne znajo ali ne želijo. Več o šolanju si lahko preberete na naši spletni strani www.studioaktiva.com
Evgen Gec 

Ni komentarjev:

Objavite komentar