četrtek, 08. junij 2017

  Prednosti prodaje v salonu.

Kozmetičarke se dobro zavedajo, da v koliko želijo v salonu ustvariti primeren prihodek je zato potrebno nekaj prodati. Lahko je to storitev ali izdelek oziroma skupina izdelkov ali paketi storitev, za katere morajo pri strankah obstajati razlogi, da se za njih odločijo.

  www.studioaktiva.com
Mnogi se dobesedno naježijo ko slišijo besedo "prodaja". Veliko se o tem govori in piše in nekateri dobesedno že pretiravajo je bilo mnenje ene od kozmetičark s katero sva se nekoliko poglobila v prodajne postopke v salonih. Obiskala je že celo vrsto predavanj in delavnic vendar tematike je lahko kaj malo povezala s kozmetiko in jezna je bila, ker do sedaj usmerjenega prodajnega izobraževanja v kozmetiki pri nas ni bilo na voljo. Vsi razlagajo o prodaji preveč nasplošno in redki se osredotočajo konkretno na posamezno dejavnost. Vsi vse vedo vendar ko to poskušaš uveljaviti pri svojem delu velikokrat vsekaš mimo, zato sem postala previdna je dejala.

  www.studioaktiva.com
Na naši delavnici se je prvič srečala s konkretnimi prodajnimi postopki v kozmetičnem salonu in takoj je začutila, da je to nekaj kar je že dolgo iskala. Ugotovila pa je še nekaj izjemnega in sicer, da predavanja, ki jih je do sedaj obiskovala so ji omogočila, da sedanjo tematiko veliko lažje sprejema in razume. Sedaj namesto da bi razmišljala o tem kako določene prodajne aktivnosti preoblikovati v kozmetično stroko, razmišlja o tem kako bo čim bolj učinkovito izvedla prodajne postopke. Ravno pri tem je naredila izjemen napredek pri poslovanju.

  www.studioaktiva.com
Različna znanja omogočajo lažjo opredelitev na usmerjeno znanje in ravno to je izjemno izhodišče, ki ga je v praksi vredno izkoristiti. Kombinacija strokovnega in uporabnega znanja predvsem s področja prodaje, marketinga, organizacije dela in vodenja ter finančnega poslovanja postaja v kozmetični stroki nuja, kar je med drugim zaznati z vse pogostejšim uvajanjem menadžmenta v stroko. Predvsem prodajne aktivnosti mnogim kozmetičarkam grenijo delo in prepričane so, da jim prodaja kot taka ne leži, da niso zanjo rojene in se zato ne želijo z njo ukvarjati. Mnenja so, da s prodajnimi postopki morajo stranke prepričevati, kar za njih deluje vsiljivo in se prav zaradi tega se jih izogibajo.

  www.studioaktiva.com
Današnji torej informativni način prodaje je dokaj daleč od tega. Prodaja ne temelji več na prepričevanju ali vsiljevanju kot je to bilo nekoč. Temelji na dveh ključnih lastnostih in to sta postavitev vprašanj in dobro poslušanje. Ti dve veščini omogočate izjemne prodajne rezultate. Povezava storitev z izdelki je tako lažja in učinkovitejša, lažje postane tudi osveščanje strank in s tem njihova lojalnost ter kredibilonost, ki jo kot kozmetičarke izkazujete.

  www.studioaktiva.com
O prodaji ne moremo govoriti da je težka. Je preprosta in zato da bi bila uspešna ni potrebno veliko. Potrebno je le spremeniti pristop in preoblikovati nekatere dosedanje metode dela. Za to je potrebno dokaj malo truda in tudi predhodne izkušnje niso toliko pomembne. Veliko pomebnejša je odločitev za tako obliko usposabljanja in pristop, ki ga oseba ki tovrstno znanje predaja ima. Poznati namreč mora kozmetično dejavnost, aktivnosti, ki se v salonih izvajajo, načine obnašanja strank ter možnosti, ki omogočajo uspešno poslovanje v salonih.


Več o izvajanju prodajnih postopkov v salonu si lahko preberete v priročnku "Kako uspešno poslovati v kozmetičnem salonu" oziroma vključite se lahko v izobraževalni program Studia Aktive, ki je namenjen izključno usposabljanju kozmetičark. Pokličete nas lahko na telefonsko številko 041 368 741 ali nam pišete na naslov studioaktivakoper@gmail.com medtem ko priročnik lahko kupite na spletni strani www.studioaktiva.com

Ni komentarjev:

Objavite komentar