nedelja, 26. februar 2017

Kako v salonu v najkrajšem možnem času povečati prodajo

Pri takem vprašanju se najpogosteje pričakuje odgovor, ki bo kratek in bo predstavljal konkretno rešitev. Kozmetičarke so za take odgovore pripravljene plačati tudi velike zneske, samo da so rezultati učinkoviti in po možnosti takojšnji.


Ali taki odgovori sploh obstajajo in ali so res učinkoviti?

Obstajajo in so tudi učinkoviti posebno, če poznaš sistem in njegovo delovanje. Kratki odgovori z rešitvami v koliko se ne pozna celotnega sistema prodaje žal niso učinkoviti. Kolikokrat si že dobila številne rešitve in ko si jih vključila v delo niso imele takega učinka kot so ti obljubljali? Skoraj da ne poznam kozmetičarke, ki se s tem že ne bi soočala. Pravzaprav gre zato, da poznaš pot do rešitve in nekaj o tem ti želim podrobneje pojasniti.


Velikokrat me sprašujejo o tem, kako naj bi prodajo v salonu čimprej povečali in kako naj postopajo da bodo rezultati takojšnji. Želijo imeti dobre rezultate vendar s stanjem kakršno je v salonu sedaj. Torej, ne želijo nekaj spremeniti temveč samo dodati in pripravil sem nekaj nasvetov, ki lahko tudi v takih primerih pripomorejo.

1. V salonih v katerih ni prave energije tudi prodaje ni. Ljudje, ki niso dovzetni in nimajo intuzjazma do dela tudi ustvarjalni ne morejo biti. Pozitivnost, nasmejanost toplina in nenehna vzbujajoča energija so temelj vsake kozmetičarke. Ne glede na okoliščine vedno odgovarjaj, da se počutiš odlično, da je vse v najlepšem redu in v nobene primeru ne potrjuj in spodbujaj težav drugih. Ljudje prihajajo v salon in plačajo dobro počutje in če je to prikazano z intuzjazmom je tudi prodaja dobra.

2. Moja dobra kolegica računovodkinja obišče svoje stranke zato, ker želi njeno delo podrobneje spoznati zato, da jim lahko pri morebitnih težavah pomaga. Vprašaj se, kdaj si bila sama zadnjič stranka v salonu? Vedi, da si pred stranko ogledalo dela ki ga predstavljaš in če je to ogledalo megleno je temu primerna tudi prodaja. Včasih videvam vizažistke, ki prodajajo ličila ali izvajajo promocije nenaličene. Meniš, da jim stranke zaupajo? One so mnenja da to ni toliko pomembno kot je njihovo strokovno znanje in zaupanje, ki ga imajo do delodajalcev. Tudi prav, vendar za imeti dobra pričakovanja ne zadostuje strankam razlagati kaj morajo početi, katere tretmaje uporabiti in v kolikšni količini paketov zato, da bodo rezultati prodaje učinkoviti, če sama za tem ne stojiš. Stranke imajo rade kredibilnost izvajalca vendar na način, da se jo pravilno izkazuje.

3. Poznati moraš storitve, aparature, izdelke in njihove učinke. To da so aparature in izdelki učinkoviti je povsem jasno. Ko pa stranki predstaviš njihovo delovanje iz tvojih izkušenj in rezultatov bo zaupanje kmalu večje. Včasih verjamem da dobavitelji podarijo kakšnega od izdelkov ali tretmajev. To počnejo zato, da jih preizkusiš in lažje strankam svetuješ oziroma zagovarjaš rezultate. Govoriti samo o zadovoljstvu strank ki to že koristijo za dobro prodajo ne zadostuje. Vse mora najprej izhajati iz tvojih lastnih izkušenj.

4. Stranka mora začutiti da ji želiš pomagati, in ne le vzeti njen denar. Takrat ko stranka začuti, da je to tvoja želja in ne potreba se temu primerno odzove, lažje in hitreje ti zaupa in več potroši. Morda ne boš verjela vendar stranka ne glede na izkušnje takoj zazna ali komaj čakaš njen prihod zato, da nekaj zaslužiš ker moraš poplačati stroške ali zato, da vzgajaš skrb do njenih potreb.

5. Prijaznost in skrb za stranko je lahko učinkovita smo, če so pravila poslovanja primerno postavljena. V koliko si do stranke izključno radodarna in prijazna pridobiš razvajeno stranko, ki kaj kmalu lahko prične z dirigiranjem tvojega tempa dela. Strankam pokaži da jih imaš rad, da to kar počneš da počneš z ljubeznijo in intuzjazmom vendar z jasnimi pravili od katerih ne smeš odstopati. Lahko mi verjameš, da v koliko boš stranki dvakrat ali trikrat naredila uslugo in opravila storitev v času tvojega počitka bo to kaj kmalu lahko postalo pravilo.

Več o uspešnem poslovanju si lahko prebereš v priročniku, ki je napisan izključno za kozmetičarke, ker verjamem, da želiš tvoje poslovanje še izboljšati. Napisan je z ljubeznijo in vključuje bogato znanje, ki ga v salonu lahko izkoristiš. Priporočam ti ga zato, ker zajema:


·        Opis praktičnih primerov v interaktivni obliki med kozmetičarko in stranko.

·        Več kot 20 izračunov storitev, ki se v kozmetičnem salonu izvajajo in izdelkov, ki se prodajajo.

·        Več kot 50 različnih strokovnih predlogov, ki so za delo v salonu pomembnega značaja.

·        Več kot 50 opisanih primerov kako kozmetične storitve primerno izkoristiti v vsakodnevni praksi.

·        Več kot 60 uporabnih nasvetov za uspešno delo v salonu.

·        Več kot 100 konkretnih odgovorov na vprašanja kozmetičark.



Priročnih bo v kratkem izšel in v koliko si želiš zagotoviti svoj izvod nam piši na naslov studioaktivakoper@gmail.com ali nas pokliči na telefonsko številko 041 368 741. Izdaja je omejena. Cena priročnika znaša 55,00 €.

Ni komentarjev:

Objavite komentar