Dvoje značilnosti zaradi katerih nekateri salone zapirajo.






Kozmetično tržišče posebno na področju storitev se je v zadnjem času bistveno spremenilo. Veliko salonov se je zaprlo vendar sočasno s tem, tudi novih odprlo. Zožil se je segment strank in čeprav nekateri kljub intenzivnim promocijam, rednem reklamiranju in širitvi ponudbe imajo še vedno težave, drugi izjemno uspešno poslujejo.

Mnogi si pri tem zastavljajo vprašanja zakaj je temu tako, kaj je tisto, kar drugim ustvarja veliko prednost in doprinos in kakšen je način ki so ga izbrali, da so pri tem uspešni. Odgovor je preprost:

                             

Program za izobraževanje v kozmetični stroki ni namenjen zgolj temu da ti povemo, kaj je potrebno narediti, spremeniti, uporabiti.... Namenjen je prikazovanju, kako na učinkovit in uspešen način vse to izpeljati. Program se izvaja v obliki delavnic ali svetovanja prilagojenega tvojim potrebam oziroma potrebam salona. Združiti je namreč potrebno vse segmente od uvajanja sprememb, pozicioniranja strank, prodaje, komuniciranja, kadrovanja...

Želiš pridobiti več novih strank in ne veš kako to storiti?

                       
  • Kje pridobiti nove stranke?
  • Kako jih pravilno izbrati in kako se distancirati od konkurence?
  • Kako povečati prihodek?
  • Katere so prve poteze, ki se jim ne smeš izogniti in imajo izjemen učinek?
                      
Dvoje je značilnosti zaradi katerih mnogi zapirajo salone.
1.
Nenehno nekaj spreminjajo in improvizirajo.
2. Ukrepe katere bi morali sprejeti nenehno prenašajo.


                         

Verjamem, da si se kdaj zamislila morda celo med spanjem prebudila in razmišljala o tem, kako bi nekaj spremenila zato, da bi šlo na bolje in da bi vzporedno s tem imela več časa zase. Odgovor je preprost. Osredotočiti se je potrebno na edino stvar ki ključnega pomena. Tvoje stranke.

Vključi v svoje delo strategije na osnovi katerih ti bodo stranke še bolj zaupale in na taki osnovi pogosteje koristile storitve in izdelke, ki jih ponujaš. V Studiu aktiva se boš naučila:

  • Kako zapolniti prehodni čas med strankami.
  • Kako se distancrati od konkurence.
  • Na kakšen način si zagotoviti zaupanje in pridobiti stranke, ki so salon že obiskovale.
  • Kako povečati frekventnost obiskov.
  • Kako z manj porabljenega časa ustvariti večji prihodek.
Delavnica, ki je namenjena pridobivanju novih strank je nekaj posebnega in predvsem namenjena tistim kozmetičarkam, ki si novih strank resnično želijo. Delavnica bo potekala v Kopru, dne, 27.1.2017 med 9 in 13 uro. Prijaviš se lahko na studioaktivakoper@gmail.com

Nimaš časa?

Piši nam ali nas pokliči na telefonsko številko 041 368 741 in dogovorili se bomo za obisk v tvojem salonu. Vse kar je potrebno za uspešno poslovanje bomo prilagodili potrebam salona, tvojim željam in zmožnostim.
Evgen Gec

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vstopnica za uspeh vašega salona