Ko lastniki salonov zapadejo v začaran krog

Kaj je bil glavni razlog zato, da si se odločila za odpreti salon? Je to bila želja, morda to ker si predhodno že delala katerem izmed salonov in te je delo navdušilo, zato ker si dejavnost v kateri deluješ prerasla in si želiš novih izzivov ali zato, ker meniš da v koliko boš delovala samostojno bo prihodek večji? V primeru da to kar sem navedel izhaja le iz ambicij, obstaja velika možnost, da si obsojena na propad. V nadaljevanju si preberi zakaj je temu tako.


Mnogi so z dejavnostjo pričeli točno tako kot sem opisal vendar naj le končno kdo pove kako je danes mogoče uspeti, če nimaš dobro zasnovanega načrta za uspešno poslovanje, točno določenih ciljev in če nisi specializiran za določeno dejavnost ter nimaš vrednot, ki bi ti zagotavile prednost pred konkurenco. Da ne omenjam marketinga in prodajnih tehnik brez katerih ne glede na strokovnost lahko deluješ povprečno.

_____________________________________________________________________________________________________________
Bodimo odkriti in na glas povejmo, da večina salonov uspešno deluje predvsem zato, ker so lastniki tisti, ki prevzemajo skrb in odgovornost za delo, stranke, zaposlene in ostale aktivnosti, ki sodijo k temu nase.
_____________________________________________________________________________________________________________


V primeru, da je v salonu zaposlenih več oseb, je morebiti na voljo še ena prednost posebno če imaš nekoga, ki je izvrsten pomočnik in prevzame določeno odgovornost nase. Zanima pa me, če si tudi sama podobnega mnenja kot so nekateri lastniki salonov, ki trdijo da so izvrstni vodje zato, ker delajo več kot 12 ur na dan in so prepričani, da uspejo imeti celotno poslovanje pod nenehnim nadzorom. Tak pristop ni le obremenjujoč. Izraža lahko nemoč in šibkost pri organizacije dela, razvrstitvi zaposlenih in dodeljevanju delovnih nalog, kar na koncu še kako vpliva na produktivnost poslovanja.

                                                      

Veliko število vodij s katerimi se pogovarjam menijo, da v današnjem času v primerjavi z nekoč delajo veliko več. Ravno tako so nekoč z manj truda in stresa zaslužili bistveno več. Povsem verjamem in iskreno povem, da v kolikor bodo na podoben način poslovali tudi v prihodnje so na zelo dobri poti da z delom zaključijo. Dejstvo je, da tako kot se je v salonih poslovalo nekoč, se zagotovo več ne bo. Bo pa poslovanje potekalo tako kot si bo vsakdo uredil sam, zato navajam nekaj predlogov o katerih je vredno razmisliti in opisanega kaj izkoristiti.

1. Stopi iz salona nekaj metrov vstran. Poglej zunajost salona in vprašaj se kaj je tisto, kar bi stranke lahko dodatno pritegnilo, kaj je videti drugače in bolj opazno v primerjavi s konkurenco. V primeru da prostor vsebuje izložbo z izdelki preveri, kaj mimoidočim predstavlja. Ali je to korist, ali salon kot tak. Kdo si oziroma čigav je salon strank ne zanima. Je pa pomembno se osredotočiš na to, kar bi mimoidoči v salonu želeli koristiti ali pridobiti. Namreč, to so pripravljeni plačati. V primeru, da so izložbe prozorne pozanimaj se, kaj bi bilo za dodati, da bi pritegnila pozornost strank. V koliko bi pri tem potreboval-a pomoč nam prosim sporoči na naslov studioaktivakoper@gmail.com in skušali ti bomo pomagati.

2. Vstopi v salon in vprašaj se kakšen naj bi bil prvi vtis stranke ob vstopu v prostor. Poslikave, oprema, barva, vonj... Vse to so stvari, ki jih stranka zazna v pičlih nekaj sekundah in za tukaj ne smeš zgrešiti.

3. Kakšno je osebje. Obleka, čistoča, osebna higiena in urejenost izkazujejo spoštovanje in kulturo posameznika do dela in strank. To je osnova, ki mora temeljiti na vrhunskem nivoju.

4. Preveri izdelke na policah ali drugih razstavnih prostorih. Kako so predstavljeni ali so sortirani po blagovnih znamkah oziroma skupinah in ali je vse porazdeljeno tako, da imaš tudi sama občutek bogatosti. Bodi specifičen-a. Ne mešaj hruške z jabolki kot recimo parfume z izdelki za nego telesa ali obraza. Zmedeni kupci kaj hitro začutijo, da se jim na istem mestu hkrati ponuja preveč, zato se za nakup ne odločijo. V realnosti pa gre zato, da se ponudi in proda nekaj kar je kvalitetno in sorazmerno s pričakovanjem strank. Kontinuiranost je tista ki prinaša dobiček in ne enkratnost nakupov. To je tematika, kateri na naših usposabljanjih posvečamo dodatno pozornost.

5. Preveri prepoznavnost salona na trgu. Kje lahko stranka zazna priložnosti in kje si lahko ustvari razloge za obisk salona. Ali je to preko elektronskih medijev, časopisov, promocij, reklamnih letakov, promotivnih oddaj in podobno. Preveri kakšna je celostna podoba salona. Vizitke in ostali rekviziti s preglednim opisom blagovne znamke...

6. Združuj se v poslovnih okoljih. Potrebe po tovrstnih storitvah so v takšnih okoljih večje in v kolikor si še poslovno aktiven-a so priložnosti izjemne.

Opisano lahko veliko pripomore k temu, da zapolniš delovni urnik vendar to ne zadostuje za utvariti zaslužek. Potrebno je storiti nekaj več. Najprej pridobiti nekoga, ki bo v pomoč pri koordinaciji uvedenih novosti, kajti preveriti je potrebno finančno poslovanje, za tem se osredotočiti na ciljne stranke.

Namreč,  posplošen pristop do strank prinaša zgolj veliko dela in truda medtem ko je zaslužek minimalen. Sledi sistematična priprava prodaje storitev in izdelkov, ki mora vključevati nadgradnjo predhodnega znanja zaposlenih. Slednje je  ključnega pomena za ustvarjanje njihove produktivnosti.

Tudi to je eden izmed razlogov, zakaj te želim povabiti na naša izobraževanja. Pridobiš lahko vsa potrebna znanja s katerimi bo uspešnost in produktivnost poslovanja večja. In ne le to. Vzporedno s tem pridobiš informacije in številne praktične ideje na osnovi katerih bo tvoj pristop še bolj učinkovit.

                                       

Naučil-a se boš kako z manj porabljenega časa ustvariti več in kako pristopati do strank, da bodo same spraševale po tebi. Z mesecem janurajem 2017 pričnemo z rednimi delavnicami o katerih bomo sproti obveščali. Namenjene bodo različnim tematikam in udeležencem predvsem vodjem in zaposlenim. V koliko se želiš tovrstnih delavnic udeležiti nam prosim sporoči na e mail studioaktivakoper@gmail.com

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vstopnica za uspeh vašega salona