Kako uspešno poslovati z dobavitelji

Sodelovanje z dobavitelji je za uspešno delo v salonu nujno potrebno in tvoj pristop lahko k temu veliko prispeva. Do dobaviteljev bodi iskrena in omeni, kakšna so mnenja strank o izdelkih in njihovih učinkih. Nenehno skrbi za pridobivanje informacij, strankam bo lažje prodati novosti in si zagotoviti dodatno zaupanje.


_____________________________________________________________________
Če  želiš izdelke dobro prodati, je potrebno jih poznati in predvsem vanje verjeti.
_____________________________________________________________________


Osnovni namen sodelovanja z dobavitelji temelji na pripomočkih ali izdelkih s katerimi lahko z uporabo ali posredovanjem strankam ustvarjaš prihodek. Odločitev za izbrati primernega dobavitelja najpogosteje izhaja iz treh razlogov:

  • Predhodnih priporočil kozmetičark, ki izdelke že uporabljajo in so z njimi zadovoljne.
  • Povpraševanja strank ali kupcev.
  • Specifičnsti potreb strank.
Sledijo še ostali pomembni segmenti kot so:
  • Plačilni pogoji.
  • Razlika v ceni (marža).
  • Marketinška podpora.
  • Usposabljenje.
Segmenta, ki dodatno vplivata na sodelovanje in izbor dobavitelja sta prodajni in komunikativni pristop. Vsaka blagovna znamka ima izdelan načrt izdelave izdelkov vključno s prodajo posameznega programa, ki ga ponuja in ciljno skupino uporabnikov. Ravno je zato je pomembno biti o tem dobro informiran in se vključevati v njihove programe usposabljanja.



Komunikacija kot drugi pomemben segemnt je nekoliko obsežnejši, saj zajema komunikacijo med proizvajalcem ali posrednikom s končnimi uporabniki. Prepoznavnost blagovne znamke, način oziroma pristop, ki ga imajo z določenimi aktivnostmi ter profesionalnost pri komuniciranju so pomembne vrline, ki zahtevajo veliko znanja in zavzemanja, kar zagotovo dobri imajo.

Ravno tukaj se prične pot do zaupanja in uspešnega dolgoročnega sodelovanja. Zaupanje v izdelke, ki zagotavljajo primerno kakovost in primeren komunikacijski pristop zagotovo koristi vsem v prodajni verigi. Tudi če se za izdelke ne odločiš to povej odkrito. Nekateri želijo biti prijazni in vse pustijo nedorečeno in se nadaljnim razgovorom s potencijalnim dobaviteljem nenehno izogibajo.

Dobavitelji so neizmeren vir informacij, ki lahko koristijo pri poslovanju salona, zato je z njimi pomembno sodelovati, komunicirati ali se posvetovati. Predstavniki blagovnih znamk so osebe, ki zelo veliko znajo, poznajo in marsikdaj so ti lahko v oporo. Koliko in v kakšnih terminih pa je v največji meri odvisno od komunikativnega pristopa.
_____________________________________________________________________________
V izdelke in njihove učinke je mogoče verjeti le takrat ko imaš dovolj informacij in znanja.
_____________________________________________________________________________


Pogosta vprašanja kozmetičark:

Kako se razlikujejo dobri dobavitelji od slabših? Namreč, nekatere dovolj dobro še ne poznam in občutek imam, da so komunikativno močnejši in prepričljivejši od tega kar ponujajo. Se morda pri tem motim?

Najprej bi besedi dobri ali slabši zamenjal za "drugačni". Vsak dobavitelj ali posrednik ima svojstven pristop, ki temelji na znanju in izkušnjah predvsem osebe, ki izdelke predstavlja kajti vse mora biti povezano s politiko poslovanja podjetja, ki ga zastopa. Komunikativno spretnejši znajo izdelke predstaviti na pristopnejši način, zato je morebitna odločitev o sodelovanju z njimi lažja.

V zadnjem času je toliko ponudnikov izdelkov, da sem že zmedena. Vsi ponujajo izdelke in jih opisujejo v supertlativih in čeprav sem jim ničkolikokrat omenila da ne bom uvajala novih izdelkov še vedno z obiski in klici vztrajajo. Kako naj z njimi postopam?

Pri prodaji ne glede na to v kakšni obliki se izvaja je potrebno biti vztrajen. Osebe, ki to počnejo na način kot je opisano so zelo vztrajne, kajti zavedajo se, da si zaupanje ni mogoče ustvariti v le nekaj minutah. Pri tem je ključnega pomena ravno pristop, zato sem v knjigi oziroma v priročniku ki je namenjen uspešnemu poslovanju v kozmetičnih salonih namenil kar nekaj stavkov, ki ti bodo tudi v takih primerih izjemno koristili.

Nekateri dobavitelji mi količinsko pogojujejo nakup izdelkov zato ne želim z njimi sodelovati. Ni mi všeč, da mi nekdo nakup pogojuje.

Razlog za tak pristop ni v tem da ti želi določeni dobavitelj naenkrat čim več prodati kot so nekateri mnenja. Vsekakor se prodaja s tem poveča vendar s tem tudi možnosti nadaljnje prodaje. Prodaja izdelkov v "skupini" ima veliko večji doprinos kot prodaja posameznih izdelkov. Če se stranki poleg dnevne kreme ponudi še čistilno mleko ali tonik bo učinek prodaje zagotovo večji, kot če bi prodala zgolj dnevno kremo. Čistilno mleko in tonik sta za čiščenje kože ključnega pomena in v koliko ga stranka ne bo kupila v salonu bo nakup opravila v prodajalni. Kako izdelke sestavljati in prodajati v prodajnih skupinah se lahko naučiš na naših delavnicah, ki jih bomo z mesecem januarjem 2017 pričeli izvajati v vseh večjih krajih po Sloveniji.

Evgen Gecwww.licenje.com

Imaš potrebe po dodatnih informacijah? Piši na na studioaktivakoper@gmail.com ali pokliči nas na telefonsko številko 041 368 741.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vstopnica za uspeh vašega salona