Kako v salonu ustvarjati prihodek v času dopustov.

Poletno obdobje je namenjeno počitku vendar ne le zaposlenim temveč tudi strankam. Posledično vpliva to na delo oziroma na prihodek v salonih. Posebno v tistih v katerih je zaposlena ena sama oseba. Nastane lahko kriza, kajti prihodkov ni medtem ko stroški ostajajo oziroma so lahko še večji. Kaj storiti, da bi v času ko niste na dopustu stranke dodatno pritegnili bom opisal v naslednjih vrsticah.
                              
Pred opisom bi se najprej želel osredotočiti na to kako stranke na učinkovit način pritegniti in v salonu ustvariti okoliščine, ki bodo od običajnih drugačne vključno s storitvami, ki bi bile prilagojene predvsem sproščanju in dodatnemu vplivu na dobro počutje. Do sedaj izvedena izobraževanja so marsikateri slušateljici odprla nova razmišljanja in ideje na osnovi katerih so lahko svoje poslovanje bistveno izboljšale posebno ko gre za periodična obdobja med katera sodi tudi čas dopustov.
                              
Ne gre pozabiti, da vedno obstajajo stranke, ki so pripravljene potrošiti ne glede ali je to čas dopustov ali ne. Obstajajo pa tudi stranke, ki lahko potrošijo več medtem ko druge manj. Vendar, ne glede na to je ene in druge potrebno znati pritegniti in vzpodbuditi k storitvam, ki se v salonu ponujajo. V vsakem družinskem okolju obstaja troje vrste stroškov med katere sodi tudi uporaba kozmetičnih storitev. Slednji so šele na tretjem mestu skupaj s stroški ki pretežno nastajajo zaradi udobja. Na drugem mestu so oblačila in druge potrebe kot so denimo zdravstvene in podobno. Na prvem so stroški za prehrano in drugi stroški, ki so življenjskega pomena. Dejstvo pa je, da ljudje denar trošijo vendar ne povsod na enak način. V koliko bi torej tretje uvrščena sredstva želeli da bi stranke v salonu koristile je zato potrebno ustvariti priložnosti.
                             
Veliko je ljudi v vašem okolju, ki ne gredo na daljši dopust temveč se nahajajo v svojem okolju in med vikendom se opdpravljajo na manjše izlete ali po nakupih v trgovske centre. Torej v tretje razvrščena okolja v katerih skušajo zadovoljiti potrebe dobrega počutja in skoraj vsakdo izmed njih potrebuje nekaj za se relaksirati in opustiti in ravno to lahko ustvari dodatne izzive. Težko se bo nekdo namesto izleta ali krajšega dopusta odločil za porabo denarja v salonu. Lahko pa je salon alternativa, ki pa mora biti dobro predstavljena in uporabnikom poznana, kajti s tem se odpira nove priložnosti v mislih potrošnika. "Torej, če za vikend napovedujejo slabo vreme, bom pač šla k moji kozmetičarki na masažo". 
                           
Prvi napotek naj se nanaša na ustvarjanje zanimanja v točno določenem obdobju (dan ali vikend). Storitve naj se navezujejo na sprostitev in dobro počutje in manj na zahtevnejše in strokovnejše storitve. Spremenite okolje v prostoru in dodajte sproščujoč navdih (svetloba, dišave...). Vse navedeno naj bo zaprtega značaja in ne v okviru dodatnih storitev z ostalimi strankami. Tako bo delovalo bolj osebno in občutek stranke, da se ji intenzivneje posvečate lahko ustvari povsem nove razloge za obisk v vašem salonu. Stranke o alternativi, ki jo ponujate v tercijalni obliki obvestite preko e maila ali objavite v medijih v katerih imate najboljši odziv. 
                               
Kaj pa vaše najboljše stranke? V najkrajšem času ustvarjajo največji prihodek. Kako z njimi poslovati zato da bi v periodničnih obdobjih ustvarili še večji prihodek se lahko naučite na naših izobraževanjih. www.studioaktiva.com 



  

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vstopnica za uspeh vašega salona