Akcijske aktivnosti v salonu naj bodo izvedene previdno, zato si oglej 5 ključnih korakov.


Spomladanski čas je izjemna priložnost za pridobivanje novih strank in predvsem za nadgradnjo posameznih aktivnosti pri že obstoječih strankah. Mnogi zato posegajo po promocijah s katerimi želijo stranke pritegniti. To je čas akcijske ponudbe, ki je sorazmerna s storitvijo, izdelkom in ceno sorazmerna.
                             
  www.studioaktiva.com

Pri izvajanju tovrstnih aktivnosti je potrebna precejšnja previdnost, kajti zlahka se dogodi da ima akcija za posamezno storitev povsem nasproten učinek. Poglejmo si nekaj konkretnih in predvsem koristnih nasvetov, ki pripomorejo k temu, da bodo promocijske aktivnosti uspešne.

- Promocija oziroma akcijska ponudba posamezne storitve mora biti časovno omejena. V primeru da termin ni določen lahko postane stalnica, ki jo zaznamuje nižja vrednost storitve, kar je za dolgoročno poslovanje lahko usodno. Promocija oziroma akcijska ponudba ni nič drugega kot pospešek k določeni storitvi, ki mora biti terminsko točno določena.

- Promocija ali akcijska ponudba mora biti obojestransko produktivna, tako zate kot za uporabnika storitev. Predhodno mora biti dobro preučena, ustvarjati mora interes in pri stranki prihranek medtem ko pri tebi prihodek. Gre za izvajanje oziroma ponujanje določene ugodnosti, ki je časovno omejena, zato da je izkupiček na koncu boljši. Sedaj je idealeno obdobje za promocijo paketov tretmajev. Število slednjih je lahko za isto ceno višje vendar samo v določenem terminu s katerim morajo stranke biti seznanjene.

- Promocija ali akcijska ponudba mora biti izvedena perfektno. Pred najavo je pomembno vedeti kateri ciljni skupini strank je namenjena. Ali je namen pridobiti nove oziroma stalnim strankam. Komunikacijsko mora biti razumljiva in predstavljena tako, da jo bodo stranke opazile. Reklamni materijal mora biti pripravljen lično, strokovno in oblikovno tako, da bralca prtegne in vzpodbudi k posamezni aktivnosti.
V primeru, da je namenjena potencijalnim strankam je potrebno jasno predstaviti kaj se ponuja in pod kakšnimi pogoji.

- Stranko moraš na nekaj vezati. Lahko je to časovno obdobje kot je denimo pomlad ali poletje. Predpraznično obdobje ali eventi, maturantski plesi, dan žena in podobno... S tem se stranke povabi, da se pripravijo na določen dogodek medtem ko določanje časovnega termina je v pomoč, da aktivnosti lažje zaključi.

- Promocija tako kot akcijske aktivnosti naj bodo specifične. Ni nujno da se izvaja zgolj posamična storitev lahko sta dve ali največ tri. Takrat ko stranki ponudiš eno, se odloča med da in ne medtem ko ponudiš vsaj dve ali tri se odloča med namenom storitve ali ceno. Pomembno je, da je storitev drugačna od ostalih ponudnikov čeprav le poimensko. Vedeti moraš kaj želiš s tako aktivnostjo doseči. Ali je to pridobiti nove stranke oziroma pospešiti posamezno aktivnost v določenem obdobju. Katero ciljno skupino strank si želiš in kdo bo posamezne storitve izvajal.

  
www.studioaktiva.com
Promocija ni namenjena zniževanju cen temveč zato, da stranka preizkusi nekaj, kar še ni koristila. Biti mora za stranko logična in razlike med cenami morajo biti realne. 40% ali 50% popust je pri takih promocija popoln nesmisel. Vrednost storitve je potrebno ohraniti vendar z določeno ugodnostjo kot je denimo dodatna storitev ki je stranke še ne koristi, ki ni stroškovno visoka in ne vzame veliko časa (piling, masaža rok ali posameznih predelov....). Mesečno naj se aktivnosti spreminjajo oziroma obnavljajo vendar stranke jih morajo zaznati takoj ob vstopu v salon in pripraviti jih moraš do tega, da pričnejo same spreševati po tem, kar je ta mesec v kaciji.

    www.studioaktiva.com
Obveščam vas, da je delavnica, ki jo bomo izvedli v ponedeljek, 24.aprila v Kopru namenjena prodajnemu komuniciranju. Posebno jo priporočam zaposlenim v salonu kot vodjem. Vse informacije, ki boste prejeli so takoj uporabne in učinkovite. Cena delavnice na osebo znaša 68,00 in se plača po predračunu. Prijavite se lahko na naši spletni strani www.studioaktiva.com ali nam pišite na email studioaktivakoper@gmail.com.

Prisrčno vas tudi vabim na predstavitev priročnika Kako uspešno poslovati v kozmetičnem salonu, ki bo potekal na sejmu kozmetike in sicer v soboto, 8 aprila ob 18 uri na sejmu kozmetike v Ljubljani.
V nedeljo 9.4.2017 ob 10.30 pripravljam ravno tako na sejmu kozmetike delavnico z naslovom "Kako posamezim storitvam dvigniti ceno".


Poenostavljen je tudi postopek nakupa knjig in ostaih gradiv, tako da je od sedaj dalje mogoče vse naročiti in plačati preko spletne strani www.studioaktiva.com . V koliko imate kakršnakoli vprašanja v zvezi s poslovanjem v salonu nam lahko pišete na e mail studioaktivakoper@gmail.com .



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vstopnica za uspeh vašega salona