nedelja, 05. marec 2017


Zakaj se je v zadnjem obdobju način poslovanja salonov povsem spremenil.





Na delavnicah se vse pogosteje se pogovarjamo o tem, zakaj naj bi v salonih bilo potrebno spremeniti način poslovanja v primerjavi s sedanjim. Številne kozmetičarke niso ravno navdušene nad tem, da bi poleg aktivnosti, ki jih izvajajo morale izvajati še karkoli drugega zato, da bi v salon bi pritegnile stranke. Po napornem dnevu, da bi počele še vrsto drugih aktivnosti je preprosto nerazumljivo, še manj pa sprejemljivo.


V današnjem obdobju so se pravila poslovanja v salonu spremenila in v primerjavi z dosedanjimi delujejo povsem nasprotujoče, zato so potrebne spremembe. Temu se preprosto ne moremo izogniti, čeprav bi si to želeli. Ne verjameš da je temu tako? V zadnjem obdobju se je veliko število salonov zaprlo. Tudi takih ki še ne dolgo tega so zelo dobro poslovali. Kaj meniš da je bilo temu krivo? Zakaj nekaterim prihodki salona padajo, čeprav se zelo trudijo, delujejo na izjemni lokaciji, v salonu imajo sodobne aparature, da ne govorim o izdelkih. Vse je v superlativih razen prihodka. Zakaj meniš da je temu tako?

Reakcija nekaterih takrat ko pričnejo prihodki padati je velikokrat enosmerna in slabo premišljena morda celo nasprotujoča trenutnim potrebam. Mnogi posegajo po novostih in se dodatno zadolžijo, ker verjamejo da je to edina rešitev za ustvarjanje razlike v primerjavi z drugimi saloni. Verjamejo, da le take spremembe stranke opazijo in le zaradi tega bodo v salon pogosteje prihajale ali v njemu več potrošile. Danes žal, nič od tega ničesar ne ustvari.

Kako in s čim se lahko danes ustvari razlika

Dejstvo je, da v koliko nimaš cilja ne veš kam greš. Če nimaš primerne strategije ne moreš ciljev doseči podobno kot če pri vsem tem nisi aktiven. Najprej se vprašaj, kaj želiš v salonu doseči in kje se v prihodnje s svojim z delom vidiš. Vprašaj se s kakšnim namenom vse to počneš. Pri tem pa imej v vidu da se ljudje danes ne osredotočajo le na to kje bodo določeno storitev dobili temveč zakaj naj bi se odločil ravno zate.

Od tega trenutka dalje prevzamejo vodilno pot vrednote. Vodje salonov morajo poleg sebe imeti ljudi, ki jim lahko zaupajo in predvsem take, ki bodo razumele pomen besede zakaj. Take, ki bodo pomen te besede znale prenašati na stranke. Če takih ljudi v okolju nimaš edino kar preostane je, da jih preoblikuješ ali zamenjaš. Poskrbeti je potrebno, da v salonu ne delujejo zgolj osebe s telesom temveč z lastno osebnostjo. To je osnova za doseganje dolgoročnih uspešnih rezultatov. Torej, ni pomembno da v salonu le nekoga imaš temveč da imaš nekoga, ki te zna spremljati in z navdušenjem to prenašati na stranke.

Sinhronizirano poslovanje temelji na vrednotah vsakega vodje in zaposlenih v salonu. Vendar to lahko postane šele ko se uskladita osebni razvoj z ostalimi vrednotami. Po domače povedano je uspeh poslovanja odvisen od tvojega osebnega razvoja. Tam kjer osebnega razvoja ni postane razmerje med želenim in pridobljenim vse večje in težje dosegljivo. Danes to nekateri razumejo kot nepotrebno ali nesmiselno. Uspešni to sprejemajo kot osnovno orodje za uspešno delo, zato so se od slabših distancirali oziroma so jih prehiteli. Tisti, ki naše delavnice redno obiskujejo zelo dobro vedo kolikšen pomen ima vse do sedaj opisano.  Razumeli so da zato ne potrebuješ veliko časa in denarja. Edino kar je potrebno je odločitev za ustvariti nekaj več in bolje.

Priročnik za uspešno poslovanje na več kot 200 straneh te vodi do uspešnega poslovanja in to korak za korakom. Izšel bo v določenem številu izvodov in v koliko ga še nisi rezervirala stori to takoj. Piši nam na naslov studioaktivakoper@gmail.com Cena priročnika znaša 55,00€.


Ni komentarjev:

Objavite komentar