Najprej sistem potem zaposleni

Včeraj sem se po zaključenem predavanju na sejmu kozmetike v Zagrebu srečal z gospo z zelo zanimivim vprašanjem in menim da je prav, da ga podelim tudi s tabo.

Že vrsto let sem lastnica salona in imam tudi nekaj zaposlenih. Priznati moram, da dokaj uspešno poslujemo vendar v zadnjem času vse pogosteje naletim na težave, ki nikoli prej niso bile tako pogoste in predvsem so nerazumljive. Salon je dobro opremljen in sledim novostim medtem ko zaposleni kolikor mi seveda pokažejo, so z delom in plačilom zadovoljni. Zanima pa me, zakaj pri vsem vloženem trudu, denarju, aparaturah in izdelkih ne zmoremo ohranjati nivo salona kot smo to pred časom?

Vprašanje ne samo da je zanimivo temveč je za marsikoga ključnega pomena posebno, ko gre za uspešnost poslovanja v salonu. Seveda sem najprej gospo vprašal kakšen odgovor si želi. Konkreten s priporočili ali zgolj priporočila. Kot konkretno sem imel v mislih se dotakniti vzrokov za nastalo situacijo in ne le poglabljati se v posledice, ki so pri tem nastale. Odgovor gospe mi je bil zelo všeč in predvsem je bil odločen. Nisem stara, čeprav imam že nekaj let in izkušenj, razmišljam in delujem napredno in predvsem sem iskrena. Gospod, želim konkreten odgovor.

Včasih to da smo dobri je v prepcepciji in dobro si je odgovoriti na nekatera vprašanja. Ali ste res prepričana, da so vaše stranke resnično z vsem zadovoljne kar v salonu izvajate ali kot orodja uporabljate? Ali stranke zaznajo vrednost storitev, ki jih izvajate? Je kakovost storitev res edinstvena in prilagojena ciljnim strankam? So vsi, ki storitve v salonu izvajajo enako dobri?

Odgovori na postavljena vprašanja še ne ponujajo rešitev, so pa osnova na katero si je potrebno odgovoriti. Zato, da se ne uspe narediti pravega koraka naprej, kljub vsem prizadevanj je morebiti razlog zato finančno poslovanje. Nekateri denimo kljub manjšemu prihodku še vedno veliko investirajo v novosti, ker verjamejo da jim bodo pripeljale nove stranke. Drugi potrošijo preveč denarja za nekaj, kar dodatnih prihodkov ne prinaša in podobno... Morebiti tudi cene storitev niso pravilno formirane in zato prihaja do prihodkovnih razlik. Res pa je, da se najpogosteje zatika pri organizaciji dela. Delovanje zaposlenih, urnik, naročanje strank, delovanje osebe na recepciji, izmenjava delovnih nalog, negativna usmerjenost zaposlenih, neprimerno komuniciranje,....

V takih primerih gre za sistem dela, ki je lahko neučinkovit. Pred časom ste dobro poslovali, ker je trg način dela, ki ste ga imeli sprejemal. Sedaj se z veliko hitrostjo spreminja in v koliko se vzporedno s tem ne spreminja delo in prepoznavnost na njem so lahko posledice take kot navajate, je bil moj odgovor. Takrat ko sistem ne deluje, ga je potrebno spremeniti.

Pozicijo, ki jo trenutno imate na trgu temelji na vašem marketingu. Z uporabo, slednjega potrjujete vašo strokovnost in ustvarjate pri strankah razloge zato, da pridejo v salon. Predvsem ko gre za ciljne stranke. Marketing mora torej v salonu biti osredotočena na to, da bo stranka, ki prihaja v salon pridobila status potrošnika. Na to ima predvsem vpliv oseba zaposlena na recepciji. Ravno od nje je odvisno koliko lahko salon iztrži. Iskreno je potrebno povedati, da zaradi kakovosti vašega dela stranke ne bodo prišle v salon. Prišle bodo, če bo ta kakovost njim predstavljena na način, ki je za njih sprejemljiv. Danes v koliko se strank ne zna pripeljati v salon so vse vrednote posameznika sekundarnega pomena.


Kot verjetno že veste smo v našem okolju edini, ki izvajamo program usposabljanja za kozmetičarke in največ pozornosti posvečamo ravno podobnim izzivom kot jih navajate. Vse to kar navajate ni problem temveč opozorilo, da je nekaj potrebno spremeniti in to takoj. Delavnice, katere izvajamo so prilagojene posameznemu salonu in se izvajajo tudi individualno. Pišite nam na naslov studioaktivakoper@gmail.com ali nas pokličite na telefonsko številko 041 368 741 in vas bomo z veseljem obiskali.

Ste učbenik za uspešno poslovanje v salonu že naročili?



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Vstopnica za uspeh vašega salona